Dieta cu orez brun – slabeste intelept si repede

Poate ca dieta cu orez brun nu va deveni tocmai preferata ta, dar un lucru este clar: este super eficienta. Asa ca de acum incolo incearca sa optezi mai des pentru orez brun, in varii combinatii.

Este hranitor, are multi nutrienti necesari si ofera acea senzatie de satietate. Asa ca nu vei regreta decizia. In loc de paine, poti opta pentru rondele de orez brun, se gasesc la supermarket-uri. Mult mai sanatoase decat painea, acestea te vor ajuta sa iei o gustare sanatoasa si saraca in calorii, de cate ori ai ocazia.

Dieta cu orez brun te va indruma sa consumi mai des aceasta cereala, dar in combinatii inteligente. Nu iti face griji, nu trebuie sa mananci orez fiert cat este ziua de lunga.

Dieta cu orez brun – ce trebuie sa stii?

Despre orezul brun trebuie sa stii ca sustine procesul de slabire. Contine mangan, un mineral esential pentru cei care vor sa arda grasimile mai repede. Tocmai de aceea este indicat celor care sufera de obezitate sau au prea multe kilograme in plus. Iar daca il vei servi cu legume si condimente, va fi chiar gustos.

Are un indice glicemic scazut, asa ca este indicat si celor care sufera de diabet. Bogat in fibre si capabil sa-ti regleze zaharul din organism, orezul brun este un element de baza in situatiile mentionate.

Tensiunea arteriala va fi tinuta sub control, in acest fel. Fibrele continute stimuleaza metabolismul, iar seleniul ajuta la scaderea tensiunii. Asa ca este perfect si pentru cei care sunt predispusi la probleme cardiace…mai multe despre proprietatile orezului brun >>>

Pentru a obtine un preparat gustos, iti sugeram sa fierbi bine orezul brun. Adaugi condimente, putin ulei de masline si serveste alaturi de sparanghel si somon la gratar. Un pranz sau o cina minunata!

Dieta cu orez brun – ce sa mananci?

La micul dejun poti servi rondele de orez brun (despre care ti-am zis ca poti gasi in comert) unse cu salata de vinete, humus sau branza feta. Adauga o salata de cruditati si vei avea parte de un mic dejun copios.

Evident ca poti servi rondelele de orez alaturi de putin peste afumat sau sunca de pui, daca vrei un mic dejun cu carne. Pret de o saptamana vei manca in acest mod.

Asa ca vei remarca rezultatele, mai mult ca sigur.

La pranz, poti servi orez brun cu legume fierte sau la gratar. Mai adauga o felie de curcan sau una de somon si ai un pranz ideal. De asemenea, poti servi si o salata de cruditati alaturi de acest meniu.

La cina poti manca legume inabusite cu pui la cuptor. De asemenea, alta alegere inspirata ar fi o salata de ton, cu porumb si rosii. Salata de cruditati, branza feta si cateva rondele de orez brun pot constitui o alegere inteleapta, de asemenea.

Tine dieta cu orez brun pret de 7 zile si vei remarca rezultatele rapid. Slabesti 3-4 kilograme, in special daca mananci portii medii, consumi fructe intre mese si nu mananci inainte de culcare.

Nu uita sa faci sport sau exercitii fizice mai intense, daca iti permite sanatatea. Eliminand glutenul in mare parte, te vei simti mult mai bine, garantat!

4.9/5 (10)

Va rugam sa evaluati acest articol

Un comentariu la „Dieta cu orez brun – slabeste intelept si repede

  • 14 mai 2021 la 18:37
    Permalink

    Toată lumea vorbeste despre rondelele de orez, chiar si brun, ca fiind sanatoase, dar pe de alta parte gasim informații cum ca extrudarea, procedeul de obtinere a acestora, este unul toxic are genereaza produși niște toxici, la acea temeratura inaltă de lucru. Ce părere aveți?

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *