Exercitiile de zumba – slabeste in pas de dans

Sigur ai auzit de exercitiile de zumba, mai ales ca de cativa ani incoace acest tip de miscare a prins foarte bine. Si nici nu este de mirare. Este distractiv, te ajuta sa dai jos o gramada de calorii si unde mai pui ca inveti si sa dansezi? Mai ales daca dai de un profesor bun de zumba, care chiar stie ce face, nu omite acest aspect.

Te va ajuta sa tonifici corpul, inima ta va fi mai sanatoasa, la fel ca si psihicul tau. Desigur, cei care sufera din pricina problemelor cardiace ar fi bine sa se consulte cu un medic, inainte de a merge la zumba.

De un lucru poti fi sigura: exercitiile de zumba te ajuta sa slabesti si nu sunt deloc plictisitoare. Lasa orele lungi de fitness si incearca ceva nou si inovator.

 

Exercitiile de zumba – ce beneficii confera

 

1. Vei scapa de kilogramele in plus si grasimea in exces. Asta este clar, in anul 2015 un studiu a aratat ca femeile obeze sau cele care sufera de diabet au reusit sa slabeasca cateva kilograme bune doar facand zumba de 2 ore pe saptamana. Au reusit si sa scape de 1% din grasimea corporala, asa ca exercitiile de zumba si-au spus cuvantul.

Este important de tinut minte ca in cadrul unei clase de Zumba poti arde pana la 370 de calorii, ceea ce este destul de mult. Exercitiile de step-aerobic si kickboxing sunt incluse in aceasta tehnica, asa ca vei avea mai multa forta.

2. Vei deveni mai supla si mai puternica. Vei reusi sa tonifici si sa intinzi zone ale corpului de care nu aveai habar! In prima faza va fi foarte intens, dar va merita efortul. Intr-un studiu recent, persoane care au facut exercitiile de zumba de 2 ori pe saptamana, timp de 8 saptamani, au reusit isi intareasca zona abdominala si zona spatelui. Au inceput sa aiba mai multa energie si desigur, au pierdut mai multe kilograme.

3. Vei avea o inima mai puternica. Este un exercitiu cardio excelent, care iti va creste pulsul si bataile inimii, dar intr-un mod pozitiv. De fapt, multi medici chiar recomanda Zumba acelor persoane care trebuie sa previna problemele cardiace si au nevoie de miscare.

4. Vei avea o stare de spirit mai buna. Te vei simti mai plina de energie si revigorata, dupa astfel de exerictii. Studiile au aratat ca cele care practica Zumba de 3 ori pe saptamana sunt mult mai optimiste, arata mai bine si au mai multa incredere in ele.

5. Te scapa de tensiune si anxietate. In ziua de astazi, nu putine sunt acele femei care se confrunta cu astfel de probleme. Asa ca exercitiile de Zumba te vor ajuta sa scapi de stres, te vor ajuta sa degaji serotonina si endorfine, iar tu vei fi mai fericita si relaxata. Suna bine, nu-i asa?

6. Imbunatatesti activitatea creierului. Poate parea greu de crezut, dar chiar se intampla. Iti vei imbunatati capacitatile cognitive, vei lua decizii mai prompt, iar memoria ta va fi imbunatatita.

Exercitiile de zumba – ce sa iei in considerare

Ai nevoie de pantofii potriviti, asa ca alege o pereche de adidasi flexibili si usori, cu care sa te poti misca in voie, atunci cand vine vorba de exercitiile de zumba. Nu uita sa te hidratezi din belsug, ti se va face sete des, asa ca sa ai mereu o sticla de apa la indemana.

Miscarile vor varia, de la exercitii usurele la cele complexe, care te vor ajuta sa pierzi multe calorii si sa devii mai flexibila.

Asa cum am mentionat si mai devreme, Zumba este un sport destul de intens, asa ca cei care au probleme cardiace, osteoporoza sau alte afectiuni similare, ar trebui sa discute cu medicul intai.

 

 

Evaluarea acestui articol

Va rugam sa evaluati acest articol

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.