Ceaiuri impotriva anemiei. Cum te poti trata in mod natural

Aceste ceaiuri impotriva anemiei pe care urmeaza sa ti le prezentam s-ar putea sa te surprinda. In special ca putina lume stie ca acestea ar avea efecte benefice impotriva acestei afectiuni.

Carentele de fier duse la extrem duc la aceasta boala care va debuta cu stari de moleseala, somnolenta, chiar lesin in anumite cazuri. Asa ca ar fi bine sa nu neglijezi astfel de simptome. Mai ales ca boala se poate agrava, ceea ce va duce la stari si mai neplacute.

Incearca aceste ceaiuri impotriva anemiei si bucura-te de o sanatate mai buna. Desigur, nu uita sa vorbesti cu un medic pentru a te lamuri in privinta simptomelor tale.

Ceaiuri impotriva anemiei – ce trebuie sa stii?

Daca fierul nu este prezent in corp in cantitate suficienta, globulele rosii vor avea o activitate ingreunata, pentru ca nu vor reusi sa oxigeneze bine plamanii si restul corpului. Anemia te va face sa te simti slabita si obosita aproape tot timpul.

Cauze care pot duce la anemie:

    alcool in exces

    cafea

    vegetarianism dus la extrem

    faptul ca nu mananci suficiente cruditati

    diete extreme…mai multe despre manifestarile anemiei poti citi aici >>>

Ce ceaiuri si infuzii chiar functioneaza, atunci cand vine vorba despre anemie?

Scortisoara. Pe langa faptul ca este super gustoasa si merita sa adaugi in mancaruri, cafea, ceaiuri, etc este indicat sa iti faci si o infuzie de scortisoara.

Ai nevoie de:

2-3 bete de scortisoara

Vei fierbe o cana de apa, iar atunci cand a atins punctul de fierbere vei adauga scortisoara si vei mai lasa la foc pentru inca 5 minute. Abia apoi poti inchide aragazul. Lasa amestecul sa se raceasca si bea-l. Poti bea o cana de astfel de infuzie o data pe zi, pentru 3-4 saptamani.

Ceaiuri impotriva anemiei – ce zici de rozmarin?

Despre rozmarin stii deja ca este un condiment minunat, dar poate nu erai familiarizata cu faptul ca este bogat in fier, mineralul care le lipseste anemicilor…Asa ca ar trebui sa-l consumi mai des, inclusiv in mancaruri, dar si sub forma de ceai.

Daca nu gasesti frunze de rozmarin proaspat, poti cumpara uscat sau sub forma de plicuri de ceai. Asa ca poti varia infuzia obtinuta dintr-un plic de ceai sau o lingura de rozmarin cu cea de scortisoara. Ambele sunt eficiente in acest caz si merita consumate alternativ, in cazul anemicilor.

Poti bea 2 saptamani infuzia de scortisoara, apoi cea de rozmarin. De altfel si vinul alb poate stimula absortia fierului, asa ca ai voie un pahar de vin la masa, de 2-3 ori pe saptamana.

Legume care contin fier. Iata despre ce vorbim

Broccoli. Vom incepe cu el, mai ales ca merita. Si-a castigat, incet, incet popularitatea in Romania, fiind gustos si hranitor. Iar asta nu este tot. Este o minunata sursa de fier, vitamina C, K, dar si magneziu. Asa ca ai toate motivele sa-l consumi mai des. Fierbe-l putin, pentru a nu ii afecta proprietatile. Pune-i putin parmezan ras si consuma-l ca atare. Sau transforma-l in garnitura, in special atunci cand mananci un gratar de curcan sau pui.

Spanac. Faptul ca acesta este bogat in fier nu mai este un secret pentru nimeni. O portie poate ajunge pana la 15-20 mg de fier, adica mult mai mult decat o friptura. Doza recomandata trebuie sa fie undeva intre…mai multe legume care contin fier aici >>>

Evaluarea acestui articol

Va rugam sa evaluati acest articol

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.