Dieta fara alimente albe – efecte rapide si evidente!

Daca vrei sa slabesti repede si bine, poate ar fi momentul sa te familiarizezi cu dieta fara alimente albe. Nu de alta, dar poate fi o maniera facila de a slabi. In special daca nu te dai in vant dupa anumite alimente.

Asadar, astazi vom invata cum sa avem restrictii inteligente, in sensul ca acestea ne vor ajuta sa slabim. Dieta fara alimente albe pare sa faca minuni, iar multi medici considera ca acesta este excelenta si pentru sanatate.

In special ca vor fi eliminate tot felul de alimente care au la baza multi carbohidrati. Acestia reprezinta cauza care duce la cresterea glicemiei, urmata de o scadere brusca. Iar fenomenul nu este deloc placut, in sensul ca poate duce la o pofta exagerata de mancare si ingrasare.

Asa ca esti pe cale sa afli ce alimente albe trebuie sa elimini. Haide sa vedem despre ce este vorba!

Dieta fara alimente albe – ce trebuie sa stii?

Ca, asa cum spune numele, trebuie sa scoti cam toate alimentele albe, ceea ce nu este chiar foarte usor. Pe termen lung s-ar putea sa fie dificil, dar poti sa fii sigura ca rezultatele sunt pe masura asteptarilor.

La ce trebuie sa renunti in dieta fara alimente albe?

  • orez alb
  • cartofi albi
  • fasole
  • zahar
  • faina alba (paste, paine)
  • grasimi de culoare alba
  • unt
  • branza

Desigur ca alimentele ca zaharul, faina si orezul pot fi inlocuite cu varianta lor bruna (orez brun, zahar brun, faina integrala, etc). De asemenea ai voie branza vegetala, iaurt sau lapte vegetal.

Exista si EXCEPTII. Ai voie sa consumi, desi sunt albe:

  • conopida
  • albus de ou
  • lapte
  • peste alb
  • carne de pasare alba

De asemenea, in aceasta dieta este recomandata o varietate mare de legume, cat mai colorate si pline de minerale, asa ca alege ce este in sezon.

Dieta fara alimente albe – cum arata meniul pentru o zi?

Inainte sa incepi, cu siguranta ai vrea sa stii despre ce este vorba efectiv. Adica ce ar trebui sa mananci intr-o zi, pentru ca dieta sa-si faca efectul?

Meniu 1

Mic dejun – cereale integrale cu lapte vegetal, afine, cateva migdale – cafea/ceai verde
Pranz – orez brun cu legume inabusite, salata verde si o supa crema de linte
Cina – peste la gratar, broccoli la abur si salata verde sau de cruditati

Eventual, mai poti gusta intre mese, o mana de afine, cateva migdale crude sau un mar

Meniu 2

Mic dejun – omleta din albusuri de oua, salata de rosii si castraveti, o felie de paine integrala
Pranz – piept de pui la gratar cu mazare, o felie de paine integrala, o salata
Cina – salata de ton cu porumb, putin otet balsamic

Ca gustare, mai poti servi si humus cu legume crude sau fructe uscate, poti avea o gustare pe zi, cel putin.

Dieta fara alimente albe – concluzii

Fara doar si poate ca atunci cand vei exclude pastele, painea, orezul alb vei slabi cu succes. Cerealele integrale, fructele si legumele, plus pestele fac minuni atunci cand vorbim despre slabit.

Alimentele din dieta prezentata nu au un continut glicemic ridicat, asa ca sunt perfecte pentru sanatatea ta. Dupa ce tii dieta pret de 4 saptamani sa zicem, continua sa mananci sanatos in continuare, chiar daca mai “scapi” si la alimentele albe. Important este sa nu exagerezi, sa mananci multe cruditati si sa faci miscare si sport aproape zilnic.

5/5 (1)

Va rugam sa evaluati acest articol

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.