Dieta abdomenului perfect – ce presupune?

Despre dieta abdomenului perfect poate nu ai mai auzit, dar cu siguranta te va incanta odata ce o vei pune in practica si vei observa rezultatele uimitoare. De ce? Pentru ca functioneaza de minune si nici nu este de mirare, avand in vedere ca respecta cele mai importante principii ale nutritiei.

Sigur ca o dieta sanatoasa este cheia succesului in procesul de slabire. Tocmai de aceea dieta abdomenului perfect va fi cel mai bun aliat in aceasta perioada.

Desigur ca nu se va petrece o minune de la o zi alta. Va trebui sa ai rabdare cel putin o luna si jumatate pana sa obtii rezultatele mult dorite. Asa ca, daca stii ca esti pregatita pentru aceasta schimbare, te provocam sa tii dieta mai sus numita. Cu siguranta rezultatele te vor uimi si vei fi fericita ca ai facut-o.

Dieta abdomenului perfect – cum sa obtii rezultatul mult dorit?

Avem si vesti bune, chiar daca iti vom vorbi si despre restrictii. Ne referim la faptul ca vei putea consuma in jur de 1.800 de calorii, asa ca nu este rau deloc. Vei avea trei mese clare, dar si trei gustari. Caloriile vor fi arse cu succes prin sport si vei consuma zilnic alimente care au capacitate de a stimula arderile intens.

Daorita faptului ca dieta abdomenului perfect este un regim sanatos, vei fi ferita si de bolile periculoase. Asa ca vei ajunge sa apreciezi acest regim de slabire, mai mult ca sigur.

Si daca nu stii ce exercitii fizice sa faci, avem un program eficient si usor de realizat, special pentru tine. Care sunt acele exercitii pentru un abdomen plat? Este vorba despre cateva miscari simple:

Realizeaza abdomene cu picioarele in sus. In acest fel, vei pune o presiune asupra abdomenului, iar exercitiile cu pricina vor fi mult mai intense. Asadar, ridica picioarele si flexeaza usor genunchii. Ridica usor umerii de pe sol, in timp ce tii palmele la ceafa.

Ideea este sa te aproprii cat mai mult de picioare, cu pieptul. Realizeaza cate 2-3 serii, a cate 15 repetari.

Bicicleta…de la sol. Un exercitiu simplu, dar foarte eficient, care te va ajuta sa tonifiezi si zona taliei. Solicita cam toti muschii din zona abdominala…vezi lista completa a exercitiilor aici >>>

In dieta abdomenului plat, va trebui sa consumi zilnic macar 2 din alimentele pe care urmeaza sa ti le prezentam: fasole, linte, spanac, oua ecologice, curcan, pui, cereale integrale si paine integrala, zmeura, fructe de padure, lactate cu putine grasimi, terci de ovaz, unt de arahide, migdale, nuci crude, seminte, etc.

Dieta abdomenului perfect – ce poti manca?

Desigur ca in aceasta dieta NU putem consuma: mancare fast-food, sucuri carbogazoase, grasimi, alcool, dulciuri rafinate. Totusi, o data pe saptamana poti manca un desert sau un preparat care iti place mult, dar fara a face excese.

Pentru a intelege mai bine acest regim, dorim sa-ti prezentam un meniu pe o zi, pentru a intelege si a te inspira. In acest fel, vei sti ce este indicat sa mananci, pentru a continua procesul de slabire zilnic.

Meniu in dieta abdomenului perfect – exemplu

Mic dejun: o felie de paine integrala, o felie de curcan sau sunca de casa, putina branza fara grasimi
Gustare: 2 morcovi/ un biscuite integral cu unt de arahide
Pranz: 2 oua ochiuri/ 2 felii de paine integrala, o salata de cruditati, o banana/ supa crema de legume, fripura de pui cu orez si salata verde
Gustare: o mana de migdale/ caju/ nuci romanesti
Cina: o felie de friptura la cuptor cu ardei copti
Gustare: smoothie de capsuni/ o banana

Dupa cum vezi, nu vei face foamea. Nu uita sa faci sport si exercitii dedicate o data la 2 zile. Ai incredere ca vei reusi sa-ti tonifiezi abdomenul cu succes si pune in aplicare sfaturile de mai sus.

5/5 (1)

Va rugam sa evaluati acest articol

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.