Dieta anti-oboseala. Te simti bine si te mentii in forma!

Daca si tu ai un milion de lucruri de facut, dar vrei sa te mentii in forma si sa mananci sanatos, atunci dieta anti-oboseala s-ar putea sa ti se potriveasca de minune. Nu de alta, dar acest regim te va ajuta sa te simti mai bine si nu te vei ingrasa, atat timp cat ai grija de tine. De asemenea, ar fi indicat sa respecti indicatiile de mai jos.

Dieta anti-oboseala te va ajuta sa mananci atat cat este necesar, pentru o femeie normala. Adica nici nu te vei infometa, dar nici nu vei exagera. De asemenea, iti vom explica de ce nu este bine sa mananci prea multe grasimi sau prajeli. Acestea doar iti confera senzatia ca te simti mai bine. In realitate, duc la oboseala cronica, nu au vitamine si te vor “ajuta” sa te ingrasi.

Asa ca este momentul sa eviti prea mult zahar, faina alba sau produse de patiserie. Nu iti vor aduce nimic bun, plus ca silueta ta va fi afectata in timp, iar oboseala va deveni cronica.

Dieta anti-oboseala. Mananca echilibrat, in fiecare zi

Este foarte important de inteles ca nici sa faci foamea nu este solutia. Sunt o gramada de alternative sanatoase la cele enumerate mai sus, asa ca nu iti face griji. Exista preparate delicioase la cuptor, cu putine grasimi, iar faina integrala nu este nici pe departe asa neplacuta. Incearca painea din secara sau pastele integrale cu sos rosu. Te vei indragosti de acestea iremediabil.

Dieta cu paste, ce trebuie sa mananci

Iata cum arata dieta, pe parcusul unei saptamani:

Ziua 1

Micul dejun: Se consuma o cafea sau un ceai de plante si cateva fructe.
Pranz: Este recomandat un gratar din piept de pui sau curcan cu legume inabusite.
Cina: De abia acum vei servi portia de paste din cereale integrale fierte, amestecate cu cateva legume trase in ulei…vezi continuarea aici >>>

Inainte de a-ti oferi un exemplu din dieta anti-oboseala, vrem sa intelegi ca aceasta nu este neaparat o dieta de slabire. Ci mai degraba una de energizare, in special pentru acelea dintre voi care au un program incarcat. Va trebui sa consumi si foarte multe lichide, pentru a avea energia dorita. In special ceaiuri naturale si apa de calitate, cu pH mai mare de 7.

In dieta anti-oboseala, nu ar trebui sa-ti lipseasca:

  • orez integral, paste integrale, cereale integrale, ovaz, etc
  • linte, fasole, naut, mazare, cartofi dulci, broccoli, varza de Bruxelles, sparanghel
  • iaurturi de calitate, chefir, grecesc, sana, etc
  • peste si curcan, oua de tara
  • ciocolata neagra
  • seminte de chia, in, ghimbir, turmeric, nuci

Dupa cum vezi, ai voie sa mananci o gramada de mancaruri minunate, care iti vor conferi un plus de energie zilnic, fara doar si poate.

Cum ar trebui sa arate un meniu in dieta anti-oboseala?

Mic dejun: o omleta si o salata de cruditati, alaturi de o felie de paine integrala
Gustare: cateva cuburi de ciocolata neagra
Pranz: cartofi copti si peste la gratar, o supa crema de legume si salata verde
Gustare: smoothie de fructe de padure
Cina: salata bulgareasca, o felie de paine si cateva nuci

Desigur, poti varia meniul dupa bunul plac, totul este sa fii cumpatata. Nu uita sa iesi la soare mai mult, sa iei pauze mai des si sa te bucuri de viata. Munca nu este totul, invata sa te pui pe primul loc, orice ar fi, succes!

4.94/5 (18)

Va rugam sa evaluati acest articol

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.