Dieta de toamna: scapa de kilogramele acumulate peste vara!

Acum ca vara a trecut, dieta de toamna isi face subtil “aparitia”, in contextul in care majoritatea dintre noi vrem sa scapam de acele kilograme in plus, acumulate in concediu.

Pentru ca stii cum este. Nu prea poti sa te abtii, in special atunci cand esti in vacanta intr-un loc exotic, unde parca toate preparatele iti fac cu ochiul. Desigur ca este usor sa cedezi tentatiei, asa ca dieta de toamna este rezolvarea acestor mici “escapade culinare”.

In special atunci cand nu trebuie sa slabesti decat cateva kilograme, acest regim de slabire poate fi salvarea ta. Pentru ca sigur ai vrea sa arati bine in outfit-urile de toamna.

Dieta de toamna – ce trebuie sa stii

Te vom ajuta cu cateva sfaturi si o dieta mai mult decat simpla. Nu este nevoie sa mananci doar o portie de orez toata ziua, pentru a slabi. Ba chiar din contra. Astazi vei vedea ca este mai usor decat ai fi crezut. Sa ne apucam de treaba!

De acum incolo, spune stop mancarurilor bogate in calorii. Fara doar si poate ca vor exista anumite restrictii pentru o saptamana sau 10 zile si este normal sa fie asa. In functie de rezistenta ta, vei putea prelungi sau scurta dieta de toamna, totul este la latitudinea ta.

Asadar, te anuntam inca de pe acum ca…merele vor fi deveni fructele tale preferate in aceasta saptamana! De ce? Pentru ca te pot ajuta sa dai jos kilogramele in plus, stimuland arderile grasimilor.

In dieta de toamna NU ai voie sa consumi:

 

– fainoase sau produse de patiserie
– dulciuri cu zahar alb
– sucuri carbogazoase sau alcool
– prajeli
– fast-food sau alte alimente procesate
– alimente foarte sarate

Stim, pe scurt, trebuie sa renunti la cam tot ce inseamna nesanatos si care, din pacate, este gustos. Dar avem si vesti bune. Exista mancaruri sanatoase care nu ingrasa, cum ar fi aceste retete cu ciuperci. Desigur ca va dura o perioada pana iti vei remodela gusturile culinare, dar va merita.

Nu este vorba doar despre aceasta perioada in care vei tine regim. Daca vrei rezultate pe termen lung, trebuie sa inveti sa mananci sanatos mereu. Mai multe salate, fructe proaspete, seminte si nuci. Toate aceste te vor ajuta sa fii mereu in forma. Pentru ca prea multe femei slabesc 10 kilograme, iar apoi pun la loc 15…

 

Totul tine de disciplina si o oarecare “educatie alimentara”, daca vrei.

Dieta de toamna – exemplu de meniu

Mic dejun: o omleta dintr-un singur ou, putina sare si o salata de cruditati, un mar
Gustare: morcov si mar date pe razatoare
Pranz: salata de cruditati cu putina branza de capra si 2-3 mere
Gustare: un iaurt natural sau un smoothie
Cina: peste la gratar, o portie mica de orez integral (brun), un mar

Desigur, acesta este doar un meniu orientativ, dar ai inteles ideea. Cam asa ar trebui sa arate o zi de dieta, avand in vedere ca vrei sa slabesti in aceasta perioada. Poti varia alimentele, dar ai grija sa nu depasesti 1.100 -1.200 de calorii pe zi.

Daca crezi ca poti, mai avem o provocare pentru tine. In acest interval de regim, alege o zi in care sa consumi doar mere si apa. Vei grabi procesul de slabire, plus ca vei arde grasimile si mai repede! Sa mai spunem ca este o metoda excelenta de a elimina toxinele?

Dieta de toamna – ai grija de tine!

Daca simti ca este prea severa aceasta dieta, nu te forta. Ideea este sa te simti bine in timp ce te afli la regim, nu sa devina o adevarata corvoada.

Cel mai important este sa mananci sanatos si echilibrat. Este mai bine sa ai mai multe mese, decat una sau doua unde mananci copios. Nu uita sa bei apa din abundenta, sa faci sport si sa te simti bine. Vei slabi in jur de 5 kilograme in aceste zile sau chiar mai mult. Succes!

 

5/5 (2)

Va rugam sa evaluati acest articol

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.