Sucurile naturale in post. Cum sa le consumi?

Sucurile naturale in post reprezinta una dintre cele mai bune idei, in special ca acestea sunt sanatoase si usor de preparat. De multe ori oamenii se plang ca nu au timp sa le prepare si le neglijeaza.

Nu este deloc o alegere buna, in special ca sucurile naturale se pot prepara usor, trebuie doar sa ai putina determinare. Evident ca cel de portocale, grapefruit sau lamaie se pot realiza mult mai repede. Asa ca ai putea opta sa le consumi mai des pe acestea, iar in weekend le poti prepara pe cele mai “complexe”.

Sucul de sfecla, morcovi sau mere sunt la randul lor foarte eficiente si sanatoase. S-ar putea ca procesul sa fie mai indelungat, dar merita din plin. Incepe dimineata cu un pahar de suc de sfecla sau morcovi si observa cum organismul se curata de la sine.

Sucurile naturale in post – de ce sa le consumi mai des?

Pentru ca te vor ajuta sa purifici corpul intr-un mod eficient si inteligent. Asa ca, pe langa faptul ca tii post, nu uita sa consumi si sucuri naturale in fiecare zi. Macar unul in fiecare dimineata, dar ai putea sa bei un pahar de suc si inainte de masa de pranz. Iti va crea pofta de mancare si este o gustare minunata.

Daca mergi la birou, iti recomandam sa cumperi un aparat special pentru realizarea sucurilor de citrice. Colegii vor aprecia gestul, iar tu iti vei putea prepara rapid sucul. Cel de grapefruit este super eficient si in procesul slabirii. Astfel, daca tii post nu uita sa optezi si pentru amplificarea procesului de ardere a grasimilor.

Semintele de grapefruit – un leac pe care il poti folosi la tine acasa

Extractul din semintele de grapefruit poate preveni si vindeca:

– viroze

– gripe

– raceli

– bronsite

– pneumonie…mai multe despre semintele de grapefruit >>>

Sucurile naturale in post si dieta

Daca vrei ca sucurile consumate zilnic de catre tine sa dea roadele mult dorite, atunci ai grija la nutritie. Nu manca zacusca, fasole si cartofi prajiti cat este ziua de lunga.

Incepe dimineata cu sucurile naturale mentionate si continua cu un mic dejun pe masura asteptarilor. Opteaza pentru cereale integrale cu fructe de padure, nuci si lapte vegetal. Un bol de cereale iti va tine de foame pana la pranz, iar tu vei aprecia varietatea. Mai demult mancam doar cateva alimente si mancaruri atunci cand doream sa tinem post. Dar aceasta maniera ineficienta de a manca duce la ingrasare.

Asa ca invata sa variezi alimentele, in special ca in ziua de astazi exista nenumarate produse pentru perioada postului. Iti recomandam si omleta de post, gustoasa si usor de realizat.

La pranz poti opta pentru supe creme de linte, mancaruri de leguminoase, paste si orezuri integrale. Seara consuma humus, branza vegetala sau salata de vinete alaturi de rondele de orez. Evident ca este indicat sa adaugi o salata mare de cruditati la fiecare masa.

Renunta la mancarurile cu mult ulei, prajeli, produse de patiserie si faina alba. Opteaza pentru alimentele integrale sau fara gluten si bucura-te de meniuri variate, chiar si in post!

Dieta de post – exemplu meniuri pe 3 zile

Ziua 1

Mic dejun: cereale integrale (100 grame), lapte vegetal si cateva seminte crude si nesarate
Gustare: un mar
Pranz: supa crema de linte, salata de cruditati cu tofu si un cartof fiert
Gustare: o mana de nuci crude
Cina: guacamole (pasta de avocado) cu salata de rosii…vezi dieta completa de post >>>

5/5 (1)

Va rugam sa evaluati acest articol

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.