Regim alimentar pentru o zi. Ce sa mananci?

Daca si tu vrei sa tii un regim alimentar pentru o zi, atunci este momentul sa faci acest pas. Nu de alta, dar poate fi mai eficient decat ti-ai imagina. De ce? Pentru ca practic vorbim despre o detoxifiere super eficienta, la indemana oricui.

Evident ca nu putem realiza minuni intr-o singura zi, dar cu siguranta poti elimina din toxine, asa ca te vei simti mai bine. Poate fi “pregatirea” pentru o dieta mai indelungata, asa ca iti recomandam sa incerci acest regim alimentar pentru o zi.

Evident ca vei consuma mai mult fructe si legume, asa ca pregateste-te sa mananci cat mai sanatos. Salatele, preparatele la gratar si apa plata vor deveni cei mai buni aliati ai tai.

Haide sa vedem impreuna despre ce este vorba.

Regim alimentar pentru o zi – ce sa mancam?

Nu vrem nici sa exageram cu restrictiile, asa ca vom incerca sa invatam un nou mod de viata, in aceasta zi. Este mai simplu decat ai fi crezut, asa ca nu iti imagina ca va fi un efort atat de mare. Daca ti se pare ca acest regim ti se potriveste si il tolerezi, poti continua pret de mai multe zile.

Vom exclude complet:

  • sucurile acidulate
  • mezelurile
  • pastele, painea si orice produs realizat din faina alba
  • semipreparete, produse de la fast-food
  • alcool

Iata cum va arata meniul pentru regimul de o zi:

Mic dejun – un bol de fulgi de ovaz (sau hrisca), o cana de lapte vegetal, cateva afine, cateva nuci, o cafea sau un ceai verde neindulcit

Gustare – o mana de capsune sau 2 rondele de ovaz

Pranz – o supa crema de linte si o salata de cruditati cu ton si masline/ supa de legume si un gratar de curcan, alaturi de cateva buchetele de broccoli inabusite

Gustare – 2 morcovi cruzi, o gulie cruda

Cina – salata greceasca/ salata de vinete, salata verde si 2 felii de paine integrala sau rondele de orez/ orez cu legume

Regim alimentar pentru o zi. Accepti provocarea?

Dupa cum vezi, nu este nimic iesit din comun sau prea greu de urmat. Evident ca poti varia meniul, in special daca respecti instructiunile de mai sus. Asa ca asigura-te ca introduci in alimentatie cati mai multi nutrienti. Nu uita sa profiti de faptul ca este primavara, asa ca salatele ar trebui sa fie la ordinea zilei.

De asemenea, nu ar trebui neglijat sportul. Macar 30 de minute de mers pe jos pe zi sau poate 15 minute de Pilates. Poti gasi o gramada de tutoriale cu exercitii pentru incepatori, asa ca ai de unde alege.

Nu uita acest aspect atat de important, in special daca vrei sa slabesti rapid, intr-un timp relativ scurt. Consuma apa plata din belsug, ceaiuri naturale si limonada.

Ar fi bine sa eviti cafeaua in exces, in special ca un suc natural de portocale sau un ceai cu ghimbir iti pot conferi mai multa energie decat ti-ai imagina.

Esti gata sa urmezi pret de o zi sau mai multe o dieta sanatoasa si eficienta? Poti alege varianta de mai jos, daca vrei o dieta putin mai complexa:

Dieta Curcubeu – ce trebuie sa stii

Ei bine, in primul rand trebuie sa stii ca ideea principala pe care se bazeaza acest regim consta in faptul ca trebuie sa mancam cat mai colorat. De ce? Pentru ca in functie de culorile lor, fructele si legumele contin diferiti nutrienti, vitamine si minerale.

Asa ca este important sa le variem pentru a fi sigure ca avem parte de antioxidantii si fitochimicalele necesare pentru a ne purifica.

Evident ca este indicat sa mancam multe fructe si legume oricum…vezi dieta completa aici >>>

5/5 (3)

Va rugam sa evaluati acest articol

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.