Cum sa gatesti ouale in mod sanatos – retete rapide si gustoase!

Si tu te intrebai cum sa gatesti ouale in mod sanatos? Ei bine, astazi avem vesti bune pentru tine. Nu de alta, dar ne-am hotarat sa-ti prezentam cele mai bune metode de a pregati acest aliment complex si satios.

Desigur ca ouale cele mai bune sunt cele de tara sau care provin din surse ecologice. Dar sigur stiai deja acest lucru. Asadar, cum sa gatesti ouale in mod sanatos si eficient? Vei vedea ca nu este deloc greu.

Omleta fara ulei sau ouale romanesti pot fi cea mai buna idee, chiar si atunci cand esti la dieta de slabire. Evident ca nu este indicat sa mananci oua in fiecare zi. Colesterolul ar putea creste, iar tu ai nevoie si de fibre. Asa ca mananca si ovaz sau cereale integrale la prima masa a zilei.

Cum sa gatesti ouale in mod sanatos. Care este reteta favorita?

Printre cele mai sanatoase sunt ouale moi. Bineinteles ca nu este deloc ceva complex sau greu de pregatit. Ideea este sa pui apa la fiert, iar atunci cand fierbe bine vei adauga si ouale pret de 2 minute, nu mai mult. In acest fel vei obtine acel ou moale si gustos. Poti adauga si o felie de branza feta si putin ulei de masline deasupra oului. Desigur, taie si o rosie bine coapta si mananca totul fara paine.

Vei observa ca silueta se va armoniza in acest mod, fara doar si poate. Daca nu esti la regim, poti adauga acestui festin matinal si o felie de paine integrala. De asemenea, un suc de portocale si un ceai verde sau o cafea merg de minune.

Oua in apa sau oua romanesti. Vei fierbe apa intr-un vas mai mare, dar fara sa o lasi sa clocoteasca. Atunci vei sparge si un ou pe care il vei pune intr-o ceasca. Scufunda ceasca (cu oul in ea) incet in apa care incepe sa fiarba. Vei observa ca imediat oul va fi gatit, iar galbenusul nu trebuie fiert prea mult. Serveste un ou ochi sanatos, fara ulei, va merge de minune cu o salata de cruditati.

Cum sa gatesti ouale in mod sanatos – beneficii si iarasi beneficii

Poti gati usor ouale fara ulei, atat timp cat ai o tigaie antiaderenta. Iti recomandam una care sa nu fie din teflon, ci din ceramica sau piatra. Sunt cele mai eficiente si sanatoase, dat fiind faptul ca teflonul este controversat din cauza faptului ca este asociat cu favorizarea aparitiei cancerului…Dar sa revenim la subiectul initial.

Atunci cand ai o astfel de tigaie, lucrurile merg rapid. Las-o sa se incinga un pic, la foc mic si adauga apoi ouale batute sau chiar ochiuri. Lasa focul mic pentru a nu se arde si vei vedea ca obtii preparate gustoase si sanatoase. Prepara rapid o salata si bucura-te de un mic dejun (sau chiar pranz) absolut minunat.

Se considera ca ouale ar contine proteine de cea mai buna calitate, luteina si zeaxantina, doua tipuri care mentin sanatatea ochilor. Ouale mai au si rolul de a preveni bolile de inima, asigurand acele grasimi sanatoase de care are nevoie organismul.

IMPORTANT! Acest aliment contine si acizi grasi omega, pe care ii gasim si in: peste, mango, avocado, etc.

Oua turcesti – de ce sa le alegi?

Pentru ca vei avea parte de o experienta culinara unica si savuroasa. Sa mananci doar oua ochi si omleta poate deveni plictisitor. Astfel ca este momentul sa descoperi noi idei de a le prepara.

Asa ca vrem sa te surprindem intr-un mod placut. Apropo, daca tot lucrezi de acasa, iti recomandam sa o servesti la pranz, iar dimineata poti opta pentru terci de ovaz cu fructe.

Ingrediente pentru oua turcesti:

– 4 oua (ecologice de preferat)

– 2 cepe verzi

– 6 rosii cherry sau o rosie mare

– un ardei capia…vezi continuarea retetei aici >>>

5/5 (1)

Va rugam sa evaluati acest articol

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.