Dieta lui Catherine Zeta Jones. La ce alimente a renuntat?

Dieta lui Catherine Zeta Jones ar putea sa te ajute sa te motivezi. In special ca vedeta de la Hollywood a slabit nu mai putin de 19 kilograme. Ce a facut diferit? Cum a reusit sa scape de nesuferitele kilograme in plus? Ce este demn de apreciat?

Despre toate aceste vom discuta astazi, pentru ca si tu sa te poti inspira de la cei faimosi. Dupa cum vezi, chiar si celebritatile se lupta cu dietele de slabire. Asa ca nu te simti aiurea daca si tu pari sa oscilezi atunci cand vine vorba despre greutate.

Dieta lui Catherine Zeta Jones iti va demonstra ca este posibil sa scapi de cateva kilograme si sa te simti mai bine in pielea ta. Nu iti imagina ca este atat de complicat. S-ar putea sa te surprinda intr-un mod placut atunci cand vei afla despre ce este vorba.

Dieta lui Catherine Zeta Jones. Ce trebuie sa faci?

In primul rand nu te speria, nu ne referim la un regim super strict si complex. Pentru a slabi, Zeta Jones a optat pentru excluderea anumitor alimente, recunoscute pentru faptul ca ingrasa.

Vorbim despre zahar rafinat (alb) si grasimi. Si nu te lasa pacalita, verifica continutul oricarui produs inainte de a-l cumpara. Multe contin grasimi sau zahar, desi nu am banui nicio clipa acest aspect. Atunci cand a devenit mamica, vedeta a inceput sa se lupte cu kilogramele in plus.

A constientizat ca modul de viata este esential, asa ca s-a bazat pe sport. In fiecare dimineata, inainte de a manca, actrita face cel putin 20 de minute de miscare. Este o modalitate minunata de a incepe ziua cu dreptul. Poti sa te trezesti mai devreme si, inainte de micul dejun, deja ai ars ceva calorii.

La ce fel de exercitii fizice ne referim? Actrita a declarat ca face cardio, dar si yoga, pilates si exercitii de tonifiere. Este important sa fie flexibila si sa se simta bine in pielea ei. Tonifierea bratelor este alt lucru important pentru vedeta, care declara ca a optat pentru aceasta varianta, dar intr-un mod relativ simplu. 15 minute de tonifiere chiar inainte de micul dejun, iar bratele tale vor fi pregatite pentru o noua zi.

Dieta lui Catherine Zeta Jones. Spune nu carbohidratilor

Cel putin actrita asa face, axandu-se cel mai mult pe proteine calitative, care ii vor tine de foame de-a lungul zilei. Dar nu iti face griji, exista si carbohidrati care sustin procesul de slabire.

Iata care sunt alimentele bogate in carbohidrati sanatosi, care vor sustine dieta:

1. Fulgii de ovaz. Bogati in carbohidrati complecsi, acestia iti vor confera acea stare de satietate dupa care tanjesti si unde mai pui ca sunt un mic dejun copios. Vei avea energie daca vei alege sa ii consumi cu lapte de migdale si fructe de sezon, usor inabusiti. Digestia va fi imbunatatita si vei avea energie. Sfat: opteaza pentru cei pe care ii gasesti in plafare, acestia fiind fara arome si alte adaosuri.

2. Popcornul. O sa razi, dar popcornul nu ingrasa, asa cum se crede, daca este servit intr-o maniera sanatoasa. Adica fara prea multa sare sau arome…vezi mai multe exemple aici >>>

Catherine Zeta Jones nu consuma zahar, alege cat mai des cruditatile si zarzavaturile, in detrimentul mancarurilor cu grasime. Asa ca nici nu este de mirare de ce este in forma. Opteaza pentru peste si legume fierte sau salate, asa ca evident ca nu se ingrasa. Vedeta a inteles ca dieta trebuie sa fie una sanatoasa, in fiecare zi.

Altfel nu vei reusi sa mentii o silueta zvelta si echilibrata. Vedeta a renuntat si la cofeina si a optat pentru ceaiurile din plante. De asemenea, somnul a jucat un rol colosal. Asa ca odihneste-te cat mai mult si eficient, nu neglija programul de somn. Altfel risti sa ai probleme de sanatate, pe mai multe planuri.

Uita de zahar si opteaza pentru mancarea sanatoasa si vei avea trupul unei vedete!

Evaluarea acestui articol

Va rugam sa evaluati acest articol

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.