Dieta de weekend. Slabeste 3 kilograme la sfarsit de saptamana!

Poate ca ti se pare greu de crezut, dar dieta de weekend poate face minuni. In special daca esti una dintre acele femei care vor sa slabeasca 2-3 kilograme si nimic mai mult! Atunci acest regim rapid si facil te poate ajuta sa fii in forma pentru acea excursie la mare pe care o planuiesti de ceva timp.

Desigur ca de obicei la final de saptamana tindem sa mancam mai mult, asa ca poate fi greu sa te abtii. In special cand ii vezi pe toti in jurul tau ca mananca tot ce au chef. Dar incearca sa ignori acest aspect. Daca tot ai timp la dispozitie, in aceste 2 zile ai mare grija la nutritie. Apropo, daca ai ocazia poti include si ziua de vineri in dieta de weekend.

In acest fel poti sa fii sigura ca s-ar putea sa slabesti mai mult de 3 kilograme, plus ca te vei simti mai energica ca oricand. Desigur ca vei manca foarte sanatos aceste zile. Iar rezultatele nu vor intarzia sa apara.

Ce presupune acest regim de slabire si de ce este atat de eficient? Haide sa descoperim impreuna!

Dieta de weekend – cum se tine celebrul regim

Ziua 1 ( sambata)

Mic dejun – 2 felii de paine integrala, putina branza de capra si un castravete. Ai voie cafea sau ceai neindulcit

Gustare – o mana de capsuse/ zmeura/ mure sau cateva migdale crude

Pranz – un cartof fiert, un avocado, o rosie, dressing facut din putin mustar cu lamaie

Gustare – un chefir sau o sana fara multe grasimi

Cina – 150 grame de peste la cuptor cu legume, pregatite tot la cuptor, odata cu pestele ( iti recomandam un peste care nu este gras)

Ziua 2 (duminica)

Mic dejun – 2 biscuiti din faina integrala, fara zahar, un iaurt vegetal sau o cana de lapte vegetal. Ai voie cafea sau ceai neindulcit

Gustare – un mar

Pranz – un dovlecel la gratar, alaturi de un gratar de curcan (100 grame). Ai voie si salata verde cu porumb

Gustare – o felie de paine integrala cu guacamole

Cina – legume la cuptor cu putin parmezan deasupra, un ou fiert, alaturi de o salata verde de cruditati

Dupa cum vezi, in dieta de weekend vei manca foarte sanatos si variat. Mai putina carne si lactate si mai multe cruditati! Aceasta ar trebui sa fie deviza. Nu uita sa adaugi cat mai multe salate, sunt extrem de eficiente in diete, te vor ajuta sa elimini toxinele rapid.

Dieta de weekend – sportul este esential

Sa nu crezi ca ai scapat! Daca vrei ca dieta sa fie super eficace si sa slabesti rapid, fa miscare in fiecare zi. Cateva exercitii de cardio, cateva de tonifiere si…plimbari lungi, in aer liber.

Daca vrei sa tii si vineri dieta, poti sa creezi un regim alimentar similar cu ce ti-am prezentat deja. Dupa cum vezi, este usor sa prepari ceva dietetic, in special ca vorbim mai mult de gratare sau preparate la cuptor.

Exclude total prajelile, grasimile, dulciurile, sucurile carbogazoase si alcoolul. Nu vei regreta, in acest fel dieta de weekend va avea efecte imediate. Succes!

5/5 (1)

Va rugam sa evaluati acest articol

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.