Batoanele proteice – cum sa le alegi pe cele eficiente?

Fara doar si poate ca batoanele proteice sunt printre cele mai populare, in special in cazul femeilor care vor sa slabeasca. Toate femeile au senzatia ca aceste gustari vor face minuni. Nu ingrasa si sustin procesul de slabire intr-un mod optim si rapid. Suna bine, nu-i asa?

Da, ar fi perfect daca lucrurile acestea ar fi mereu reale. Din nefericire, batoanele proteice nu sunt mereu ceea ce ne dorim. In special cand contin carbohidrati si zahar din belsug (!). In acest caz, ar fi bine sa stai departe de ele, pentru ca iti vor face mai mult rau decat bine. Stim, uneori pretul scazut este tentant si te indeamna sa le cumperi. Dar tine minte ca nu vrei sa mananci zahar pe post de gustare.

Ai nevoie de proteine calitative, fibre si cat mai putin indulcitori. Preferabil ar fi bine sa nu contina deloc. Haide sa vedem cum alegi un produs eficient si sanatos.

Batoanele proteice – ce NU trebuie sa contina?

Carbohidrati din abundenta. Poate ca nu stiai, dar carbohidratii sunt, in esenta, glucidele si zaharul, acesta fiind combustibilul preferat de organismul nostru. Da, se pare ca si corpului nostru ii “place” dulcele si nici nu este de mirare.

Desigur ca daca mananci prea mult zahar, sanatatea si silueta ar putea fi periclitate. Chiar daca acele zaharuri provin din surse naturale cum ar fi fructele sau cerealele. La fel si in cazul acestor batoane proteice. Ideea NU este sa aiba un gust grozav si sa contina zahar sau aspartam. Ar fi indicat sa fie cat mai bogate in seminte, nuci si proteine.

Daca vezi ca sunt pline de carbohidrati, mai bine spune nu si mananca cateva migdale sau o banana. Apropo, exista si carbohidrati care pot incuraja procesul de slabire, daca nu sunt consumati in exces. De fapt, exista chiar si o dieta bazata pe carbohidrati.

Dieta cu carbohidrati – reguli cheie:

In primul rand trebuie sa intelegi cum vor arata mesele tale, adica ce vei consuma efectiv.

Mic dejun: cereale integrale cu lapte/ 2 banane/ 1 banana si cativa biscuiti de secara/ un iaurt si fulgi de ovaz/ piersici si o banana

Pranz: 200 grame de carne de pui cu mazare/ 200 grame curcan cu orez sau fasole/ carne la cuptor cu linte. Dupa masa vei bea si un pahar cu lapte usor cald…vezi dieta completa cu carbohidrati aici >>>

Batoanele proteice ar trebui sa contina preponderent…proteine!

Exact asa cum se poate deduce usor si din numele produsului. Asa ca raportul proteinelor ar trebui sa fie de 3-4 ori mai mare decat al zaharului. Cu alte cuvinte, batonul tau proteic va fi bogat in proteine, pentru a-ti tine de foame. Daca acesta are 30 de grame de zahar si 5 grame de proteine…lucrurile nu sunt deloc bune pentru silueta ta. Apropo, tine minte ca de obicei primul ingredient de pe o eticheta este si cel care predomina.

Investeste mai multi bani in produse calitative. Chiar daca sunt un pic mai piperate, poti fi sigura ca beneficiile sunt altele. De asemenea, le poti comanda online, unde sunt putin mai ieftine ca in magazine. Poti gasi o varietate larga de batoane ecologice, iar daca vei cumpara mai multe si pretul va fi unul mai scazut.

Evident ca sportivii consuma batoane proteice cu continut mai ridicat de carbohidrati, dupa cum poate ai remarcat. Acesti oameni ard mult mai multe calorii, prin sportul depus. Asa ca nu reprezinta o problema pentru ei actiunea de a manca acest tip de alimente. Pentru tine, care probabil ca nu faci la fel de mult sport, lucrurile stau altfel. Mai mult ca sigur iti doresti sa slabesti, asa ca vrei sa mananci un baton bogat in fibre si nutrienti.

De asemenea, evita cele care contin un milion de potentiatori de aroma, indulcitori si alte chimicale…Evident ca nu sunt sanatoase, asa ca incearca sa le cauti pe cele cu indulcitori naturali. Vorbim despre stevie, mesteacan, miere, sirop de artar, dar si xilitolul sau eritritolul.

Batoanele proteice nu ar trebui sa depaseasca 350 de calorii

Din motive lesne de inteles. Nu vrem gustari care sa aiba mai multe calorii decat o cina.

Este adevarat ca te pot ajuta sa ai o prestatie fizica mai buna. Ar trebui sa fie bogate in grasimi naturale si fibre. Fereste-te de cele care abunda in grasimi saturate, cum ar fi cele care contin ulei de palmier, soia sau floarea soarelui, observa gymbeam.ro.

Alege-le pe cele care au in compozitie ulei de cocos, sunt net superioare celorlalte. Apropo, batoanele care contin cocos sunt foarte nutritive si ar trebui incluse in dieta. Nu mai spunem ca sunt printre cele mai gustoase, asa ca merg perfect la o cafea indulcita cu stevia. Gustarea perfecta de dupa-amiaza sau inainte cu o ora de a merge la sala.

Fibrele sunt esentiale pentru un tract digestiv sanatos si eficient. Vei avea un tranzit intestinal mai bun, cea mai eficienta metoda de a scapa de acele toxine nedorite. Nu uita sa mananci sanatos si sa mergi la sala, iar trupul tau va incepe sa fie tot mai armonios!

Evaluarea acestui articol

Va rugam sa evaluati acest articol

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.