Fructe in dieta. Ce este recomandat?

Poate ca nu stiai, dar exista fructe pe care le poti consuma in dieta fara sa-ti faci probleme, in special daca vrei sa respecti cu strictete un regim. Sa slabesti nu este mereu usor, asa ca trebuie sa acorzi mai multa atentie.

Desigur ca nu orice fructe sunt recomandate in diete, adica nu este indicat sa mananci banane sau struguri. Acestea au multe calorii, fiind bogate in zaharuri, asa ca nu le consuma prea des. De asemenea, este bine sa tii si o dieta efectiva, nu sa te bazezi doar pe consumul de fructe.

Desigur ca exista si dieta cu fructe, care te poate ajuta enorm in procesul de slabire, dar discutam despre altceva astazi. Ne referim la acele fructe care sunt foarte eficiente in dieta. Cele ce le vom enumera nu au multe calorii, abunda in apa, minerale si vitamine.

Asa ca fa-ti lista si nu uita sa cumperi mai des aceste dulciuri naturale, care merg perfect pe post de gustare sau mic dejun.

Fructe in dieta – ce tipuri de fructe sa alegi?

Gutuie. Are doar 29 de calorii la suta de grame, asa ca este de-a dreptul excelenta in diete. Gutuile abunda in potasiu, magneziu, fosfor, glucide, etc. Este indicat sa mananci gutui cat mai des, in special atunci cand vrei sa ai grija de sanatatea ta. Pot contribui la scaderea tensiunii si a presiunii vasculare, asa ca opteaza mai des pentru ele.

Pepene rosu. Doar 30 de calorii la suta de grame si un gust divin! In special daca optezi pentru pepenii romanesti, renumiti pentru savoarea lor. Daca il vei pune la rece si il vei servi ulterior, te va racori si incanta in acelasi timp. Bogat in antioxidanti, enzime si licopen, va sustine sistemul imunitar al organismului. Este recomandat in cazuri de reumatism si guta.

Lamaie. Nu este un fruct dulce, dar cu siguranta merita sa-l consumi mai des. Doar 26 de calorii per 100 grame si poti obtine multe preparate cu iz acru, dar savuros. De la limonade si pana la icre, toate necesita lamaie, nu uita sa o consumi mai des, sustine procesul de slabire.

Are efect antibacterian, detoxifiant, antiviral, etc. Abunda in magneziu, calciu, vitamina C.

Pepene galben. Are doar 34 de calorii la o suta de grame, avand un gust minunat si autentic. Este in proportie de aproape 90% apa! Asa ca iti poti imagina de ce este mai mult decat indicat in diete. Are glucide, fibre, vitamine si minerale si se pare ca previne si cancerul de colon. Si unde mai pui ca are un gust absolut minunat?!

Fructe in dieta – nu uita de grapefruit si agrise

Agrise. Le mai tii minte? Acele mici fructe verzi pe care le puteai gasi si in gradina bunicilor. Au reaparut si ar fi bine sa profiti de acestea, avand in vedere ca sunt satioase foarte sanatoase. Pot fi o gustare pe cinste in special in diete. Perfecte pentru cei care sufera de diabet si de afectiuni bacteriene.

Grapefruit. Cu doar 42 de calorii la o suta de grame, recunoscut pentru eficacitatea sa in diete, grapefruitul nu trebuie evitat. Sucul de grapefruit este excelent in cure de slabire, in special daca se bea o cana inainte de masa. Bogat in vitamina A, B, C, calciu, magneziu si acid folic. Ajuta in procesul de digestie, poate scadea colesterolul si va fi un adevarat aliat in lupta cu kilogramele in plus.

Dieta cu fructe, slabeste 4 kilograme in doar 3 zile de regim

Dieta cu fructe este unul dintre cele mai eficiente regimuri pentru acele femei care au nevoie sa piarda in greutate doar cateva kilograme.

Creata de un specialist in nutritie pe numele lui Jay Robb, regimul este unul care te va surprinde in mod placut, avand in vedere ca vei reusi sa pierzi 4 kilograme in doar 3 zile. Si unde mai pui ca iti vei detoxifia organismul, iar metabolismul va functiona mult mai bine.

Nutritionistul explica cum nutrientii prezenti in fructe…citeste mai departe aici >>>

5/5 (1)

Va rugam sa evaluati acest articol

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.