Dieta Whole 30. Ce presupune?

Despre dieta Whole 30 s-a tot auzit in ultima vreme, asa ca este momentul sa descoperi si tu cum ai putea sa slabesti, daca ar fi sa urmezi metodele “la moda”. In fiecare an apare cate un regim care pare sa faca furori, dar functioneaza acestea mereu? Sau sunt doar zvonuri lansate pentru a promova diverse carti, materiale, etc?

Despre dieta Whole 30 se cunosc suficient de multe date, tocmai de aceea multi spun ca nu ar fi atat de eficienta. La polul opus exista pareri pozitive, care sustin ca vei slabi cu succes in aceste 30 de zile. Care sa fie adevarul? Ne vom lamuri in cele ce urmeaza si vei avea parte de toate informatiile necesare.

Vor exista restrictii mai grele decat de obicei poate, dar ce nu faci pentru a capata un trup de invidiat intr-o luna?

Dieta Whole 30 – ce presupune?

Multi specialisti au ajuns la concluzia ca este greu de urmat acest regim, dar nu trebuie sa te descurajezi. Poate tie ti se va potrivi si vei slabi cu succes.

Iti vom spune imediat ce reguli vei avea in urmatoarele 30 de zile. Va fi nevoie de o schimbare radicala in viata ta pentru ca acest regim sa functioneze. Cei care au creat dieta sustin ca, pentru a te mentine in forma, este necesar sa faci anumite modificari pentru totdeauna! In sensul ca va fi recomandat sa scoti anumite alimente si sa uiti complet de ele, in aceasta viata. Desigur, este foarte probabil sa nu reusesti avand in vedere ca vorbim despre alimente de baza. Dar poti incerca macar pentru 30 de zile.

Dieta Whole 30 – alimente permise

Ce vei putea manca in aceasta luna de regim? Ei bine, iti vom detalia imediat. Nu va parea foarte greu la prima vedere, in special ca exista multe alimente care vor ramane in regim, totusi.

In dieta Whole 30 poti consuma:

  • carnuri
  • oua
  • fructe de mare
  • fructe ( dar nu orice!)
  • seminte si nuci
  • anumite legume
  • ulei presat la rece

Una dintre reguli va fi aceea de a manca mai putin procesat. Adica incearca sa alegi acele alimente care nu contin multi aditivi si E-uri. Este important sa alegi produse calitative, care vor sustine slabirea si starea de sanatate. Nu exagera nici cu gatitul acestora.

Dieta Whole 30 – alimente INTERZISE

Desigur ca vor fi anumite mancaruri, produse si alimente pe care va trebui sa le excluzi in aceasta perioada.

Vorbim despre:

  • alcool
  • cereale de orice fel
  • fasole, mazare, linte, naut, soia
  • alimente procesate, care contin monoglutamat, semipreparate, etc
  • lactate de orice fel
  • dulciuri de orice fel, nu sunt permise nici macar siropurile de artar sau agave. Practic nu vei consuma zahar deloc, de niciun fel

De asemenea, NU este permis sa te cantaresti pe parcursul celor 30 de zile.

ATENTIE! Vorbim despre o dieta restrictiva, asa ca mai bine cere parerea unui medic inainte de a o incepe, in special daca ai probleme de sanatate.

De asemenea, poti sa mai faci mici compromisuri. Adica, consuma o data pe saptamana chiar si anumite alimente interzise. Nu de alta, dar asa cum ti-am precizat la inceput, dieta este controversata. Pentru a fi sigura ca nu-ti vor lipsi nutrienti, este bine
sa acorzi o atentie deosebita.

Poti lua vitamine, in acest interval de timp. Nu uita sa echilibrezi dieta, sa alegi produse calitate, de la producatorii locali si sa nu exagerezi cu consumul de carne. Chiar daca este permisa in dieta Whole 30, nu trebuie sa exageram. Creeaza-ti meniuri echilibrate, fa sport, bea apa din abundenta si ai rabdare.

Alege dieta care ti se potriveste cel mai bine si bucura-te de procesul prin care treci. Succes!

5/5 (1)

Va rugam sa evaluati acest articol

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.