Dieta anului 2019. Iata la ce concluzie au ajuns specialistii

Se pare ca dieta anului 2019 este un regim de slabire care se poate transforma intr-un mod foarte sanatos de viata, daca vei alege sa ai mai multa grija de tine. In realitate, aceasta dieta este minunata, avand in vedere ca abunda in ierburi aromatice, fructe de mare, peste, nuci si ulei de masline.

Si da, ai voie sa bei si un pahar de vin! Este unul dintre acele regimuri alimentare care iti flateaza silueta si sanatatea. Desigur, dieta anului 2019 trebuie tinuta corect daca vrei ca rezultatele sa fie favorabile. Este foarte usor sa mananci prajeli sau foarte sarat. Asa ca, chiar daca vei include alimentele de mai sus, tot nu vei face diferenta!

Da, poate ca ai banuit deja, vorbim despre dieta mediteraneana. Este unul dintre cele mai apreciate regimuri la nivel mondial. si nici nu este de mirare. Spaniolii, adeptii acestei diete, sunt unii dintre cei mai longevivi oameni de pe planeta, arata cele mai recente studii.

Dieta anului 2019 – ce trebuie sa stii

Un raport american intitutlat “News and World” a concluziat ca dieta mediteraneeana este dieta anului 2019, dupa ce au fost studiate 41 de regimuri de slabire.

Iar asta nu este tot. Gratie faptului ca dieta abunda in plante, fructe si legume este indicata chiar si diabeticilor. Este una dintre cele mai usoare si sanatoase diete alimentare pentru inima, de asemenea.

Dieta mediteraneana te poate ajuta sa pierzi cateva kilograme bune, dar are si rolul de a prelungi speranta de viata. De ce? Pentru ca mentine sanatatea cardiovasculara, a creierului si te ajuta sa ramai in forma!

Consuma din abundenta in dieta anului 2019:

Fructe
Legume
Cereale integrale
Fasole
Seminte si nuci
Ulei de masline
Ierburi aromatice
Peste
Fructe de mare
La care poti adauga un pahar de vin

Dieta mediteraneana propusa aici a fost conceputa de catre expertii nutritionisti de la Harvard. Acestia au conceput o piramida nutritionala care sa te mentina sanatoasa, frumoasa si care sa te ajute sa lupti impotriva obezitatii. Toate aceste lucruri fara eforturi prea mari.

Dieta iti permite sa combini anumite produse dupa bunul plac si chiar mai mult, nu iti impune cat sa mananci…vezi dieta mediteraneana completa aici >>>

Dieta meditareana – dieta anului 2019

Pentru ca te poate ajuta sa te mentii in forma dupa ce ai slabit, este considerat un regim alimentar de exceptie. Poti manca ce am mentionat sus, dar fara a exagera. Nu uita sa nu mananci cu 4 ore inainte de culcare. De asemenea, trebuie sa faci miscare cat mai des, cel putin de 4 ori pe saptamana!

Vei manca zilnic cereale integrale, fructe, legume, cruditati, nuci, ierburi aromantice. De 3 ori pe saptamana vei consuma peste sau fructe de mare, de 2 ori carne de pasare si oua, iar carnea rosie va fi consumata rar! Nu sunt recomandate prajelile sau fast-food-ul.

De 2 ori pe saptamana NU vei manca deloc carne, dar poti consuma branza de capra sau iaurt grecesc. Nu uita sa mananci cereale integrale de dimineata, o supa crema si un gratar cu salata la pranz, iar seara un peste la cuptor cu legume. Acest meniu este pur orientativ, il poti varia dupa bunul plac. Succes!

5/5 (8)

Va rugam sa evaluati acest articol

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.