Dieta cu 2 mese pe zi

Nu stim daca ai auzit inca de dieta cu 2 mese pe zi, dar cu siguranta iti va parea bine ca ai aflat mai multe detalii despre aceasta metoda de slabire, care este un real succes.

Ei bine, daca te astepti la diete minune, in care totul sa se rezolve extrem de simplu, afla ca nu exista solutii miraculoase! Orice ai face, va fi nevoie sa scazi din aportul zilnic de calorii, pentru a slabi. Bineinteles ca este nevoie de rabdare si cateva restrictii. Tocmai de aceea dorim sa-ti prezentam un regim care urmeaza un principiu usor de aplicat.

Nu este nevoie sa consumi tot felul de alimente sofisticate, ci este necesar sa intelegi ca disciplina va fi cheia reusitei. Despre ce este vorba? Vei afla imediat, in cele ce urmeaza!

Dieta cu 2 mese pe zi – ce trebuie sa stii

In primul rand, este foarte important sa intelegi ca, pentru a slabi, trebuie sa consumi mai putine calorii. De exemplu, ar fi bine sa NU depasesti 1.300 pe zi. Nu de alta, dar va fi mai greu in acest fel. De asemenea, ar insemna sa faci mai mult sport pentru a compensa.

Dar in dieta cu 2 mese pe zi vei afla ca, daca stii sa mananci corect, nu trebuie sa faci foamea. Asa se face ca cele care mananca doar de 2 ori pe zi pot slabi in voie. Probabil t-ai dat seama deja ca va trebui sa renunti la cea de-a treia masa. Bineinteles ca cel mai indicat ar fi sa o tai de pe lista pe cea de seara. Chiar nu ai nevoie de cina, in special ca vei avea la dispozitie si 3 gustari minunate.

ATENTIE! Sub nicio forma nu discutam despre infometare. In dieta cu 2 mese pe zi vei manca in special preparate care abunda in nutrienti, vitamine si proteine! Altfel nu vei rezista, in special daca esti obisnuita sa mananci seara.

Dieta cu 2 mese pe zi – pasi care trebuie urmati

In primul rand, este cazul sa renunti la orice fast-food, semi-preparate, produse de panificatie din faina alba, sucuri, alcool, dulciuri. Si nu, nu este negociabila aceasta regula. Daca vrei sa reusesti in cele 3 saptamani de dieta, trebuie sa respecti cu sfintenie aceasta “norma”.

Plus ca poti consuma dulciuri sanatoase, cum ar fi prajiturile vegane, cele de post sau fructele.

Dieta cu 2 mese pe zi – exemplu de meniu

 

Mic dejun: un bol cu cereale integrale, lapte vegetal, nuci nesarate si neprajite; o cafea sau un ceai
Gustare: 2 felii de ananas, cateva nuci caju
Pranz: O supa crema de legume, gratar de curcan cu legume la cuptor, salata verde
Gustare: orez integral cu ciuperci ( 100 de grame)
Gustare inainte de seara ( ora 17) salata de cruditati cu putina branza degresata

IMPORTANT: In dieta cu 2 mese pe zi trebuie sa mananci cele mai multe alimente in prima parte a zilei. Asa ca la maxim 17 va fi ultima gustare. Desigur ca poti varia cum vrei meniul de mai sus, voiam doar sa vezi cam ce presupune o dieta corecta si sanatoasa, care iti va permite sa slabesti. Poti include ca gustari si smoothie-urile si sucurile naturale de fructe si legume.

Dieta cu 2 mese pe zi – un real mod de viata!

Da, asa poate deveni, in special daca esti deschisa ideii de a posti, dupa ora 17. Noi am mai discutat despre postul intermitent, o maniera minunata si sanatoasa de a slabi si de a ne intari sistemul imunitar.

Desigur ca este indicat sa renunti macar 2 zile pe saptamana la carne. Adica sa adaptezi meniul de mai sus astfel incat sa fie de post. Nu ar trebui sa fie prea greu, in special cand exista naut, linte, fasole, mazare, etc si alte mancaruri de legume, extrem de satioase!

Nu uita sa faci sport zilnic si sa bei apa si ceaiuri naturale din belsug. In acest fel vei scapa de acele klilograme nedorite intr-un mod optim si sanatos.

 

5/5 (1)

Va rugam sa evaluati acest articol

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.