Quinoa, motive pentru care ar trebui consumata mai des

Daca esti fanul retetelor cu orez, cu siguranta vei aprecia si quinoa, aceasta cereala din familia orezului, mult mai diafana si usor de preparat.

In caz ca nu ai incercat acest aliment, cu siguranta este momentul sa o faci, este gustos, plin de vitamine si minerale, sustinand procesul de slabire.

Ce vitamine si minerale contine quinoa? Vei ramane surprinsa, este vorba despre: A, B6, B12, C, D, E , K, H, B5, B2, B1,acidul folic, etc. Ca minerale contine: calciu, crom, fier, seleniu, cupru, zinc, potasiu.

Daca vrei sa optezi pentru regimul vegetarian pentru o perioada, quinoa este din nou alegerea perfecta. De ce? Are un numar ridicat de proteine.

Si unde mai pui ca nu contine colesterol, fiind recomandata de specialisti, pentru o dieta echilibrata?

Alimentul este bogat in aminoacizi esentiali, imbunatatind calitatea pielii si a unghiilor, daca va fi consumata cu regularitate.

Quinoa, un real suport in curele de slabire

Avand in vedere ca este proteina perfecta, nu are colesterol si ajuta la reducerea nivelului de grasimi din corp. Asa ca, duce automat si la pierderea in greutate. Asadar, fii sigura ca o incluzi in lista ta de cumparaturi, atunci cand esti la dieta.

Cel mai avantajos ar fi sa consumi germeni de quinoa, acestia au un efect de purificare si detoxifiere. Au rolul de a sustine si sanatatea inimii.

Diminueaza riscul de a face un atac de cord, iar daca este servita in loc de carne, macar o data pe saptamana, sustine sanatatea.

Mai este indicata in mentinerea sanatatii rinichilor. Stresul si nutritia necorespunzatoare pot afecta rinichii, dar odata ce vei consuma acest aliment lucrurile se vor schimba.

Desigur, quinoa este doar unul dintre ingredientele sanatoase pe care le poti include in dieta ta. Iti vei intari rinichii, daca vei incepe sa o folosesti.

De asemenea, alimentul sustine si sanatatea ficatului, asa ca ar fi sa o consumi in mod regulat. Revitalizeaza si regenereaza celulele hepatice.

Retete cu quinoa

– se poate folosi ca ingredient in salate, de orice fel, in prealabil se fierbe o cana de quinoa la foc mic ( in jur de 15 -20 minute). Este ideala in salate de rosii cherry, ridichi, salata verde, porumb, etc.

– terci de quinoa, dupa ce a fiert cele 20 de minute, se adauga sare si se poate amesteca cu legume, gatite in prealabil. Poate fi o masa de pranz copioasa.

Dupa cum vezi, quinoa este o adevarata sursa de sanatate si energie, asa ca nu evita sa o consumi cat mai des, in orce combinatie doresti.

 

5/5 (2)

Va rugam sa evaluati acest articol

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.