Ce sa mananci ca sa slabesti mai repede?

Ca sa slabesti mai repede este nevoie de disciplina si rabdare. Dupa cum stii, nu este chiar atat de simplu sa pierzi in greutate. In special cand nu cunosti cateva reguli de baza.

Ei bine, dorim sa te luminam si sa-ti oferim cateva trucuri. De exemplu, ca sa slabesti mai repede ar trebui sa mananci sanatos, satios si eficient.

Da, sa te infometezi este cea mai neinspirata alegere si cu sigurata nu este o idee prea buna. Tocmai de aceea, dorim sa venim in ajutorul tau, asa ca lucrurile vor decurge mai simplu decat credeai.

Ce sa mananci ca sa slabesti mai repede. Te-ai fi gandit?

La micul dejun ai nevoie de…proteine, dar si de fibre. Asa ca o omleta sau carne facuta la gratar (de pasare, taiata in felii subtiri) sunt printre cele mai bune alegeri. In special daca stii ca ti se face foame repede. Asa ca alege aceste variante si adauga o salata de cruditati langa. Cu siguranta vei avea energie pana la pranz.

De asemenea, alte optiuni intelepte ar fi: un bol cu cereale integrale, kiwi si o banana. 1/2 de avocado cu 2 felii de paine prajita.

Top 21 DIETE eficiente. Gaseste dieta care ti se potriveste, cea mai noua lucrare a editurii Rentrop &Straton dedicata eforturilor noastre de:

  • a gasi cea mai scurta si mai directa cale spre greutatea ideala;
  • a adopta un program sanatos pentru atingerea acestui obiectiv;
  • a slabi fara eforturi istovitoare…detalii aici >>>

La masa de pranz, este necesar sa mananci bine, altfel te vei “lupta” cu foamea. Si evident ca vei pierde. Fii inteleapta si consuma 2 feluri, dar lejere.

Exemplu: o supa crema de linte, felii de peste slab la tigaie si cateva tulpini de sparanghel.

Alte variante: salata cu branza feta, rosii, castraveti, salata verde, o ciorba de legume; o supa crema de ciuperci, pui la gratar cu orez brun.

Nu uita sa alegi doar alimente integrale, satioase si sanatoase. Fara paine alba, paste sau alte fainoase.

Ca sa slabesti mai repede…

– vei manca mai putin si vei mesteca mancarea mai lent, astfel incat digestia sa inceapa chiar in timp ce mananci. De asemenea, in acest mod vei avea o stare de satietate mancand mai putin.

– vei renunta la sucurile dulci, carbogazoase, care abunda in zahar si chimicale.

– vei consuma ceai verde si apa plata (2 l de apa pe zi)

– vei face miscare in fiecare zi

– vei renunta la portiile uriase

Si, la cina, vei avea grija sa mananci sanatos si satios, dar fara a exagera. De exemplu, poti opta pentru cartofi dulci la cuptor sau fierti, alaturi de broccoli inabusit si putina branza feta. Poti adauga si o salata de rosii, cu putin ulei de masline.

De asemenea, alte variante ar fi: salata de ton cu porumb si o felie de paine integrala; orez cu legume inabusite, peste la gratar sau cuptor, alaturi de broccoli sau sparanghel.

Cu siguranta ai inteles ideea, iar acum vei sti ce sa alegi pentru a slabi mai repede, dar si pentru a te mentine in forma.

Comanda acum exemplarul tau din Top 21 Diete eficiente. Gaseste dieta care ti se potriveste si documenteaza-te atent! Valorifica la maximum informatiile primite!

Discuta cu medicul tau solutia sigura pentru sanatatea ta! Alegeti dieta optima pentru tine, detalii AICI >>>

5/5 (1)

Va rugam sa evaluati acest articol

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.