Alimente pentru imbunatatirea memoriei

Aceste alimente pentru imbunatatirea memoriei s-ar putea sa fie exact ce iti doreai. In special daca in ultima vreme simteai nevoia unei “sustineri”. Nici nu este de mirare, avand in vedere ca uneori avem nevoie de un ajutor.

Mai ales atunci cand avem perioade aglomerate si ne dorim forte proaspete. In acele momente, mai mult ca sigur ca aceste alimente pentru imbunatatirea memoriei ne vor ajuta mai mult decat am crede.

Dupa cum stii, nutritia joaca un rol cheie atunci cand vorbim despre vietile noastre si bunastarea acestora. Asa ca astazi vrem sa iti specificam produsele care pot deveni “aliatele” tale, in viata de zi cu zi.


Alimente pentru imbunatatirea memoriei – care sunt acestea?


Despre ceaiul verde se cunosc multe, dar poate ca nu stiai ca una dintre proprietatile sale este aceea de a stimula memoria. Asa ca nu uita sa bei zilnic o cana de ceai verde ecologic, calitativ, menit sa te ajute sa ai o minte mai ascutita. Pe langa toate acestea, ceaiul verde te va ajuta sa ai mai multa energie si o stare de spirit mai buna.

Apropo, este cea mai fericita idee sa optezi pentru o cana de ceai verde dupa-amiaza, in loc de-a doua sau a treia cafea.


Turmeric. Pe langa faptul ca este un minunat condiment, care te poate ajuta sa te purifici de toxine, turmericul va sustine si o memorie mai buna. Este eficient si in lupta cu cancerul, diabetul, Alzheimer sau bolile cardiace, fiind un antioxidant de exceptie.


Invata sa prepari turmeric latte sau adauga-l in mancaruri mai des.


Bogate in vitaminele C si K, afinele ne pot ajuta sa sustinem activitatea creierului, pentru a avea o viata mai buna. Memoria ta va fi imbunatatita, la fel si sanatatea trupului, atat timp cat consumi regulat afine.


Alimente pentru imbunatatirea memoriei. Uleiul de masline si cel de cocos


Despre uleiul de masline stii deja ca face minuni atunci cand vorbim despre sanatatea inimii, dar si cea a pielii. Pentru ca poate fi folosit atat extern cat si intern, pentru piele.

Uleiul de masline extra virgin sustine o memorie mai buna, dar poate sa incetineasca si procesul imbatranirii, ferindu-ne de boli precum dementa senila sau Alzheimer.

Uleiul de cocos este excelent pentru sanatate, actioneaza ca un antiinflamator si poti sa fii sigura ca sustine imbunatatirea memoriei, pe termen lung.

Broccoli ocupa, la randul sau, un loc fruntas in topul alimentelor care sustin sanatatea creierului. Datorita continutului de vitamina K si colina, dar si antioxidanti precum vitamina C. Nu uita sa consumi mai des broccoli inabusit pe post de garnitura. De asemenea, daca adaugi putina branza feta sau parmezan si un strop de ulei de masline va deveni o cina minunata.


Alimente pentru imbunatatirea memoriei – nuci si iarasi nuci


Am mai discutat despre consumul de oleaginoase, adica nuci, migdale, caju, etc. Acestea sunt bogate in acizi grasi Omega 3, avand un nivel inalt de antioxidanti. Nucile de tot felul sunt recomandate pentru sustinerea activitatii creierului, nu uita sa optezi mai des pentru acestea.

Ofera-le si celor mici, in acest mod vor reusi sa fie mai ageri si sa aiba o memorie mai buna, inca din copilarie.


Remediu cu miere si nuci. De ce ar fi bine sa-l incerci?


Pentru ca in acest fel vei putea preveni bolile cu succes. Stii deja ca prevenirea este mult mai eficienta, iar atunci cand ai grija de sistemul tau imunitar este mult mai intelept. Putini oameni realizeaza in ziua de astazi ca organismul nostru este creat pentru a se vindeca. Dar pentru ca acest lucru sa se produca este necesar ca noi sa fim mai atenti la ceea ce mancam in fiecare zi.


Daca vei consuma fructe si legume crude, seminte, superalimente cu siguranta organismul tau va fi protejat…mai multe despre acest remediu unic aici >>>

4.82/5 (11)

Va rugam sa evaluati acest articol

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.