Pofta de mancare si alimentele care o pot tempera

Din ce in ce mai multe femei se plang din cauza faptului ca se confrunta cu o pofta de mancare iesita din comun si nu stiu cum sa o combata.

Aceasta poate aparea din mai multe motive: stres, consumul unor alimente sarace in nutrienti sau lipsite de vitamine, etc.

Indiferent care ar fi cauza, este important de inteles ca trebuie sa mananci sanatos, doar asa te poti mentine in forma.

Daca vei opta sa consumi alimente sanatoase pe post de gustari sau chiar si in cadrul meselor obisnuite, nu te va mai chinui pofta de mancare. Cel putin nu atat de des.

Care sunt alimentele care iti vor scadea apetitul?

ovazul. Sa incepem cu micul dejun. Stii probabil ca prima masa a zilei este foarte importanta, asa ca nu ar trebui omisa.

Este important de inteles ca trebuie sa ai energie pentru a-ti incepe ziua. De aceea, ar fi indicat sa consumi ovaz, acesta iti va asigura un tranzit intestinal corect.

De asemenea, te va ajuta sa elimi toxinele, inca de la inceputul zilei. Poti alege sa consumi ovazul sub forma de terci (adica oparit) in combinatie cu fructe de sezon, miere si putina scortisoara.

Daca vei adauga si putin lapte de migdale (sau lapte de vaca, desigur) vei vedea ca te vei bucura copios de acest mic dejun.

– ghimbirul. Este excelent in procesul digestiei, de aceea este indicat sa il consumi inainte de masa. De exemplu, iti poti face un ceai (sau doar apa fierbinte) in care sa adaugi cateva bucatele de ghimbir.

Vei vedea ca te vei simti mult mai bine dupa masa, si nu vei mai avea o pofta de mancare exagerata. Ghimbirul reduce senzatia de foame si stimuleaza digestia

– migdalele. Nu mai este un secret pentru nimeni ca reprezinta o gustare excelenta. Poti sa le consumi dimineata la micul dejun sau ca gustare, intre mese.

Abunda in antioxidanti si vitamine, sustinand procesul de slabire.Tocmai de aceea sunt recomandate. Fara a exagera desigur, contin multe calorii. Nu uita sa le consumi nesarate si neprajite

– merele. Chiar daca mancate inainte de masa, par sa iti creeze mai degraba pofta de mancare, nu este chiar asa. Aceastea au rolul de a-ti proteja stomacul si de a stimula digestia intens. Iti vor conferi energie si te vor ajuta sa ai un nivel normal de glucoza in sange. Nu degeaba se spune ca “un mar pe zi, te scapa de doctorii”

– ardeiul iute. Daca esti fan mancaruri condimentate si vrei sa iti mentii silueta, nu mai sta pe ganduri. Ardeii iuti iti vor potoli pofta de mancare si te vor face sa mananci mai putin. Asa ca poate ar fi cazul sa incepi sa optezi pentru ei

– smoothie-urile. Sau sucurile de legume si fructe. Indiferent pentru care optezi dintre cele doua, poti fi sigura ca esti pe drumul cel bun.

Acestea sunt ideale atunci cand sunt consumate la micul dejun sau inainte de masa de pranz (sau chiar in loc de). Desigur, pot reprezenta si o cina ideala pentru cele care vor sa nu se ingrase

– ceaiurile. Fie ca vorbim de renumitul ceai verde, rooibos sau din diverse plante de sezon, poti fi sigura ca te vor ajuta. Contribuie in la procesul de detoxifiere si iti scad apetitul. Mai ales daca sunt baute intre mese.

Pofta de mancare poate fi invinsa

Nu uita sa consumi apa din belsug, in special in timpul sezoanelor calduroase. Aceasta te va ajuta sa iti suprimi pofta de mancare.

La fel si fructele mancate intre mese, nu le neglija. Ai grija sa mananci alimente sanatoase, doar in acest mod vei reusi sa scapi de apetitul in exces.

5/5 (3)

Va rugam sa evaluati acest articol

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.