Dieta cu fibre. Vara aceasta slabeste rapid si simplu!

Dieta cu fibre este ideala pentru acele femei care adora fructele si legumele. In special ca vara le poti gasi din belsug, asa ca nu ai de ce sa iti faci probleme.

Evident ca fibrele sunt oricum o alegere ideala, in special la micul dejun si ca gustari. Altfel te vei simti cand vei incepe ziua cu un bol mare de cereale integrale si fructe de sezon. De asemenea, afinele, merele, zmeura, capsunele si alte fructe specifice verii sunt perfecte pentru gustare.

Asa ca urmeaza dieta cu fibre vara aceasta si bucura-te de o silueta mai armonioasa si un trup sanatos.

Cu ce sa incepi? Ei bine, iti vom oferi cateva idei demne de luat in seama.

Dieta cu fibre. Savuroasa, usoara si plina de vitamine

Cam asa ar putea fi descrisa aceasta dieta care, in esenta, este un mod de viata. Bineinteles ca in momentul in care vei incepe sa consumi fibre din belsug, digestia si tranzitul intestinal vor fi mai eficiente. Exista foarte multe beneficii atunci cand te decizi sa incluzi fructele, legumele, semintele, sucurile naturale, etc in viata ta.

Asa cum vei observa, in afara faptului ca vei slabi, ca o sa te inconjoare si o stare de bine general.

In dieta cu fibre poti sa fii sigura ca:

– vei preveni si remedia anumite afectiuni cardiovasculare, colesterolul va scadea

– vei pierde in greutate

– vei preveni accidentele vasculare, diabetul de tip 2 si chiar cancerul

– vei avea o digestie imbunatatita

Din seria schimbarilor binevenite, face parte si eliminarea zaharului alb, a produselor pe baza de coca, faina alba. De asemenea elimina sucurile carbogazoase, alcoolul in exces si produsele semipreparate. Nu iti face griji, in cele ce urmeaza te vom surprinde si cu o dieta recomandata pentru aceasta perioada.

Dieta cu fibre. Ce as putea manca in aceasta perioada?

O intrebare pertinenta la care am promis ca o sa-ti raspundem, asa ca sa nu mai pierdem vremea. Este demn de mentionat ca organismul nostru are nevoie de aproximativ 25-30 grame de fibre pe zi. Este ideala celor care vor sa slabeasca, poti pierde pana la 3-4 kilograme in doar 2 saptamani sau 18 zile. Mentionam ca este foarte buna si pentru cei care vor sa aiba o stare de sanatate mai buna.

Asa ca poate fi urmata si de acesti oameni, care pur si simplu doresc o detoxifiere eficienta.

Nu trebuie sa mananci doar cruditati, cerealele integrale si painea din faina neagra, pastele integrale, toate abunda in fibre. Asa ca poti adapta dieta la necesitatile si preferintele tale.

Dieta cu fibre – exemplu de meniu pentru o zi

Mic dejun: un bol de cereale integrale, o mana de zmeura, cateva migdale, eventual si o cana de lapte vegetal (mai putine calorii)

Gustare: cativa covrigei cu seminte, din faina integrala/ 2 morcovi/ 2 caise/ o mana de caju

Pranz: salata de vara cu pui la gratar, poti adauga si putin iaurt/ supa crema de legume si o salata de ton/ orez brun cu legume la cuptor si un gratar de curcan (150 grame)

Gustare: 2 rondele de orez cu putin humus

Cina: legume la gratar/ branza feta cu broccoli si conopida inabusite/ salata verde cu putin pui si lamaie

Iti poti imagina ca, mancand astfel, vei slabi si te vei simti mai bine. Evident ca poti varia meniul dupa bunul plac, dar asigura-te ca fibrele sunt in dieta ta zilnica, succes!

5/5 (1)

Va rugam sa evaluati acest articol

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.