Dieta pentru sarbatori. Care a fost trendul in 2019?

Ei bine, Craciunul se apropie si probabil ca ai vrea sa stii cum sa slabesti, tocmai de aceea iti propunem dieta de sarbatori, perfecta pentru tine. Asa ca astazi vei afla cum poti dobandi un trup de vis pana de sarbatori, fara sa fie nevoie sa sacrifici totul pentru asta.
Poate ca ai aflat ca trendul in diete a fost dat de greci, anul acesta. De fapt, au fost la inaltime dietele din zona meditaraneana si nici nu este de mirare.

Avand in vedere ca in aceasta zona se mananca atat de bine si sanatos, era firesc sa fie asa. Asadar, cea mai buna idee ar fi sa intelegi exact cum functioneaza dieta mediteraneana.
Dar mai avem si alte variante pentru tine. Vei reusi sa slabesti fara sa renunti la mancarea gustoasa, asa ca sigur va fi o idee de nota 10. Dieta pentru sarbatori nu trebuie sa fie un chin, ci mai degraba o detoxifiere inainte de festin.

Dieta pentru sarbatori – ce trebuie sa stii?

Ca este mult mai bine sa tii un regim de slabit sanatos, decat sa mananci 2 frunze pe zi si…cam atat. In niciun caz nu este o idee buna, asa ca haide sa aflam impreuna mai multe despre nutritia sanatoasa.

Dieta meditareana – dieta anului 2019

Vei manca zilnic cereale integrale, fructe, legume, cruditati, nuci, ierburi aromantice. De 3 ori pe saptamana vei consuma peste sau fructe de mare, de 2 ori carne de pasare si oua, iar carnea rosie va fi consumata rar! Nu sunt recomandate prajelile sau fast-food-ul….mai multe despre dieta mediteraneana aici

Asadar, dieta pentru sarbatori poate fi si o alegere inteleapta. Ne vom axa pe cateva lucruri importante, pe care le vom respecta cu sfintenie.
Detoxifiere. Adica vei manca multe cruditati, fructe si legume, care cu siguranta vor declansa procesul de eliberare a toxinelor. Este important sa mananci sfecla, morcovi, salata verde, goji, ananas, rosii, castraveti. Mananca-le in stare cruda sau aproape cruda, pentru a avea parte de cele mai bune efecte. Desigur ca poti adauga si alte legume si fructe. Nu uita de mere, pere, fructe de padure. Poti de asemenea sa bei si sucuri din aceste legume sau fructe. Le poti prepara chiar tu, la tine acasa. Bucura-te de ele in special dimineata, dar le poti lua si la birou, pe post de gustare.

Dieta de sarbatori – nu uita sa fii disciplinata

Mananca corect. Nu vorbim neaparat despre o dieta propriu-zisa, ci de cateva principii de viata corecte. Adica ia micul dejun, nu uita de gustari, mananca la fiecare masa si cruditati. De asemenea, consuma un fruct inainte de masa sau o mana de nuci crude si nesarate, acestea pot fi gustarile despre care vorbeam. Nu manca inainte de culcare cu cel putin 4 ore, daca vrei ca digestia sa se faca rapid.


Nu uita sa bei cel putin 8 pahare de apa plata pe zi, iar unul chiar dimineata, pe stomacul gol. Va avea un efect minunat asupra corpului, iar procesul digestiv va fi imbunatatit.


Gateste mai des. In dieta pentru sarbatori este incurajat actul de a…gati. Nu ceva complicat, ci mancare sanatoasa. Este usor sa prepari o salata verde cu un gratar sau orez integral cu legume si peste la cuptor. Poti sa iti faci mancare pentru 2 zile, pentru a-ti fi mai usor. Vei ramane uimita de faptul ca vei slabi mancand, fara doar si poate. Diferenta? Vei consuma alimente sanatoase, menite sa ajute organismul sa fie mai sanatos si sa se elibereze singur de toxine.

Dieta pentru sarbatori – disciplina curata


Fara fast-food, sucuri carbogazoase sau dulciuri. Cel putin pentru 2 saptamani, pentru a tine corect dieta. Crede-ne pe cuvant, te vei simti mult mai bine, vei remarca si tu acest aspect. Apropo, poti consuma smoothie-uri si sucuri facute chiar de tine, iar condimentarea mancarii te va ajuta sa ii conferi un gust placut si unic. Chiar daca nu esti obisnuita sa mananci in acest mod.

Dupa cum vezi, in dieta pentru sarbatori trebuie doar sa respecti cateva principii pentru o viata mai sanatoasa. Iar procesul de slabire va porni de la sine.
Nu uita sa faci miscare in aceasta perioada. Va face diferenta, fara doar si poate. Fa exercitii cardio de cateva ori pe saptamana si nu uita sa te plimbi zilnic, macar 30 minunte.

De sarbatori vei avea un trup de vis si vei putea consuma toate acele preparate traditionale, la care ravnesti!

Evaluarea acestui articol

Va rugam sa evaluati acest articol

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.