Dieta cu peste – rapida si eficienta

Daca si tu esti fanul acestor mancaruri, atunci dieta cu peste este cel mai bun lucru pe care il poti experimenta. In acest fel, vei reusi sa slabesti kilogramele dorite. In special daca vrei sa profiti de sezonul rece pentru a avea cea mai buna silueta vara viitoare. In acest fel, vei putea incepe primavara cu mai putine kilograme si cu mai multa pofta de viata.

Asadar, ce ar fi ca de acum incolo sa urmezi dieta cu peste si sa te bucuri de o nutritie mai buna? Nu de alta, dar cu siguranta te vei simti mai bine si mai plina de viata.

Se pare ca acest regim alimentar te poate ajuta sa slabesti pana la 4 kilograme intr-o saptamana. Nu suna rau, nu-i asa? O dieta super gustoasa si eficienta, cam in acest mod ar putea fi caracterizata dieta cu peste. Desigur ca vor exista cateva reguli de baza pe care va trebui sa le urmezi.

Bogat in grasimi sanatoase si Omega 3, pestele nu ar trebui sa lipseasca din alimentatia nimanui. Desigur, ar fi bine sa cumperi din locuri avizate. In special ca pestele poate contine pesticide la randul sau…Daca iti poti permite, cumpara de la micii producatori sau de la cei care vand produse ecologice.

Dieta cu peste – iata care sunt regulile de baza

Pentru a-ti fi mai usor, iti vom prezenta un meniu cu cele 3 mese zilnice. Desigur ca poti sa mai variezi, dar tinand cont ca trebuie sa mananci sanatos. Fara fast-food, prajeli, sucuri carbogazoase si alte mancaruri similare.

Dieta cu peste – meniu orientativ

Mic dejun: cereale integrale cu lapte normal sau vegetal, o mana de afine sau zmeura sau alte fructe de sezon, cateva nuci/ 2 felii de paine integrala cu humus si o rosie/ un ou fiert si salata de cruditati/ plus o cafea sau un ceai

Pranz: o portie de peste (la alegere) alaturi de legume inabusite sau coapte/ somon cu fasole verde/ peste la gratar cu orez integral si legume, o salata verde

Cina: salata bulgareasca cu branza degresata/ 2 felii paine integrala cu icre cu masline

Cam in acest fel va arata o zi de dieta. Nu uita sa alternezi meniul si sa incerci mai multe mancaruri. Bea 2 litri de apa pe zi, ceaiuri, fa sport si odihneste-te cat mai bine. De asemenea, consuma fructe in loc de gustari, dar nu struguri sau banane.

Dieta cu peste – pentru ce fel de peste sa optezi?

Cu siguranta vrei sa stii care sunt acei pesti cu carne slaba, asa ca o sa-ti enumeram cele mai indicate tipuri. Este vorba despre merluciu, cod, stiuca, salau sau chefal rosu.

De exemplu merluciul contine doar 102 calorii per 100 de grame, ceea ce inseamna ca poate fi consumat frecvent, atat in curele de slabire, cat si in afara lor, pentru mentinerea numarului optim de kilograme.

Codul contine 107 calorii la 100 de grame fiind una dintre cele mai bune surse de proteine.

Somonul este un peste gras, dar are numeroase beneficii, in special daca il cumperi din locurile care vand carne organica. Somonul are 192 de calorii la 100 de grame si iti recomandam sa-l prepari in special la aburi.

Heringul sau pastravul nu contin foarte multa grasime, iar o portie cu legume la cuptor nu va depasi 350-400 calorii, observa slabsaugras.ro.

Desigur ca aceste mancaruri la cuptor sunt foarte gustoase si se fac foarte repede, asa ca ar trebui sa le consumi mai des. Au putin ulei si sunt foarte usor de preparat. Trebuie doar sa pui ingredientele in tava, iar cuptorul isi va face treaba. Este si o maniera facila de a gati mai des, in special pentru cele care nu au timp.

Prajelile trebuie evitate complet, chiar si cand nu tii dieta cu peste. Sunt nocive si te pot face sa te ingrasi sau sa te imbolnavesti, in timp.

Mananca cat mai sanatos, sa nu-ti lipseasca salatele cu cruditati in nicio zi. Poti savura mai des nuci si seminte, precum si legume crude. Vei ajunge sa le savurezi cu drag, de fiecare data!

Evaluarea acestui articol

Va rugam sa evaluati acest articol

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.