Mic dejun fara colesterol – in acest mod poti slabi!

Un mic dejun fara colesterol poate fi cheia reusitelor atat pentru sanatate cat si pentru silueta. De ce? Esti pe cale sa afli cateva secrete de referinta, in ceea ce priveste prima masa a zilei. Asa cum stii, este indicat sa mananci sanatos si eficient inca de la prima ora.

Iar de multe ori eficient nu inseamna neaparat satios, asa cum urmeaza sa vezi. Este indicat sa mananci ceva hranitor de dimineata. Iar daca optezi pentru un mic dejun fara colesterol este si mai bine!

Ce inseamna asta? Ce poti consuma efectiv? Este vorba despre un smoothie sau un shake? Afla mai multe in cele ce urmeaza. In primul rand, haide sa descoperim impreuna cateva aspecte esentiale.

Mic dejun fara colesterol – atentie la detalii

Multi nu cred in prima masa a zilei si o omit, dar majoritatea specialistilor ne sfatuiesc sa nu facem asta. De ce? Pentru ca riscam sa ne dezechilibram organismul si sa ne infometam inutil. Postul de peste noapte trebuie oprit inca de dimineata.

Un binecunoscut dietician, Sarah Elder, avertizeaza ca micul dejun ne va oferi energia necesara, proteine si calciu, pe care le consumasem peste noapte, ca urmare a proceselor ce au loc in corp.

Un mic dejun fara colesterol are rolul de a energiza corpul, de a imbunatati concentrarea si ajuta organismul sa sustina procesul de ardere a grasimilor. Un mic dejun sanatos va duce la imbunatatirea memoriei, va scadea riscul de a face boli de inima, va preveni obezitatea si colesterolul marit.

Cat sarim peste prima masa a zilei nu facem altceva decat sa poftim la tot felul de alimente. In special ca nivelul zaharului va scadea. Asa ca ajungem sa mancam mult mai mult decat trebuie, de-a lungul zilei.

Astazi iti vom prezenta o reteta de mic dejun minunat, care te va ajuta sa incepi ziua intr-un mod placut si sanatos. Sustine procesul de ardere al grasimilor, scade colesterolul “rau” si previne procesul de ingrasare.

Mic dejun fara colesterol – cum se prepara?

Are la baza ovaz si seminte de chia, 2 alimente de referinta pentru o sanatate de fier. Semintele de chia sunt bogate in Omega 3 si 6. De asemenea, au proprietati antioxidante care previn bolile de inima si artrita. Contin fosfor, calciu, magnan si potasiu.

Dar nici ovazul nu este de neglijat. Bogat in fibre care scad colesterolul, precum si minerale ca manganul, seleniul, zincul, magneziul, fierul si fosforul.

Mic dejun fara colesterol – reteta

Ingrediente

  • o cana de fulgi ovaz
  • 4 linguri de seminte de chia
  • 2 cani de apa
  • 2 lingurite de miere
  • o lingurita de scortisoara
  • un praf de sare

Mod de preparare

Pune apa la fiert impreuna cu scortisoara. Cand incepe sa fiarba, lasa focul mai incet si pune ovazul. Fierbe pentru 5 minute si apoi opreste focul. Lasa 5 minute sa se raceasca si pune semintele de chia si restul ingredientelor.

Poti adauga si fructe de sezon, daca ai.

Va iesi o cantitate mare, asa ca ce nu mananci poti lua la serviciu. Cu siguranta te va apuca din nou foamea, asa ca va fi de folos. Sau poti injumatati cantitatile, ramane la alegerea ta.

Nu uita sa mananci mai des fructe, legume, fibre, nuci si seminte. Un om sanatos are nevoie de toate acestea, asa ca alege sa ai grija de tine, inainte de toate!

5/5 (5)

Va rugam sa evaluati acest articol

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.