Am descoperit secretul dietelor de succes!

Secretul dietelor de succes te va surprinde poate, dar iti putem spune cu siguranta ca functioneaza de minune. Si nici nu are cum sa nu fie asa, in special ca vorbim despre mancatul corect. Si respectarea meselor principale ale zilei!

Asadar, astazi iti vom vorbi despre micul dejun si importanta colosala a acestuia. Cel putin din punctul de vedere al anumitor specialisti in nutritie. Multi sunt de parere ca micul dejun bogat poate fi cheia de succes in ceea ce priveste regimul de slabire.

Asa ca secretul dietelor pare a fi tocmai servirea unui mic dejun consistent, care poate ajunge si la 600 de calorii. Ba chiar mai mult, in special daca vei manca ceva sanatos si nutritiv!

Desigur ca vor exista anumite restrictii si reguli, dar vestea cea buna este ca functioneaza de minune!

Secretul dietelor – ce sa mananci la micul dejun?

In primul rand, dorim sa aducem cateva lamuriri legate de acest festin care va avea loc chiar inainte de ora 9.00 de dimineata! Dupa cum vezi, aceasta este deja o prima regula. Daca vrei ca metabolismul tau sa fie impulsionat, incearca aceasta varianta si vei vedea ca roadele succesului nu vor intarzia sa apara.

Daca vei avea parte de un mic dejun bogat nivelul tau de energie va fi crescut inca de la prima ora. In special atunci cand vrei sa slabesti este cea mai buna idee. Pentru ca vei avea parte si de o nutritie pe masura si iti vei “face” si anumite pofte.

Inainte de a-ti oferi secretul dietelor si reteta unui mic dejun pe cinste, da-ne voie sa-ti precizam si a doua regula. Este nevoie sa consumi doar 1200 – 1400 de calorii pe zi. In acest fel, dieta ta va avea un super succes. In special daca ce vei manca la pranz si la cina nu va depasi 600 de calorii in total.

Dar probabil nici nu vei mai fi atat de tentata sa “calci stramb”, odata ce vei avea parte de un mic dejun demn de o regina. Astfel, vei consuma un mic dejun care poate fi format din:

  • 2-3 oua omleta
  • 50 grame de branza
  • 50 grame de sunca
  • salata de cruditati/ legume inabusite
  • 2 felii paine integrala
  • un smoothie/ un iaurt cu cereale integrale

Secretul dietelor – atentie la aceste detalii

Desigur ca poti adapta sugestia noastra, ideea este sa ramai in cele 600-800 calorii despre care vorbeam initial. Si nu iti face griji, cu siguranta te vei trezi infometata, asa ca vei fi in stare sa mananci acest mic dejun copios. Poti servi si piept de curcan sau pui la gratar, alaturi de legume si salate, o felie de branza si una de paine integrala, etc.

Acest regim abunda in proteine de calitate, iar daca vei manca totul inainte de 9 dimineata nutrientii se vor transforma in energie, nu in grasime. Iti indicam sa mananci masa de pranz pe la ora 14, iar cina in jur de ora 19 (cel tarziu). Nu uita ca orele la care mananci conteaza, iar inainte de culcare stomacul trebuie sa fie cat mai gol.

Vei vedea ca acesta este un mod remarcabil de a controla foamea, care nu va ma persista ca inainte. In special cand ai parte de o prima masa atat de generoasa!

Nu uita ca si aceasta este o dieta in sine, asa ca bea apa plata din abundenta si fa miscare cat mai des. Vei avea parte de surprize foarte placute.

Ce sa mananci la micul dejun ca sa slabesti – retete simple si utile

– prepara o omleta cu legume si fara ulei. Ai nevoie de o tigaie din teflon si putina rabdare, pentru a te trezi mai devreme sa prepari reteta. Pune ce legume doresti si nu manca paine. Poti adauga o salata de cruditati, in schimb

– pepene si iaurt. Poate ca pare o asociere ciudata, dar este benefica. Alege un iaurt grecesc si combina-l cu fructe de padure sau pepene, daca e in sezon. Rezultatul? Vei avea parte de un mic dejun copios si energizant…citeste continuarea aici >>>

5/5 (2)

Va rugam sa evaluati acest articol

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.