Dieta Pegan revolutioneaza regimurile de slabire!

Poate ca nu stiai, dar a aparut dieta Pegan, un regim de slabire care se doreste a fi o combinate de succes intre dieta Paleo si regimul vegan. Despre ambele am mai discutat, asa ca daca iti doresti sa afli mai multe citeste informatiile. Aici vei gasi totul despre dieta Paleo.

De asemenea, iti reamintim totul despre dieta vegetariana sau vegana aici.

Dar sa revenim. Asadar, ce poate fi mai bine? Sa mananci vegan sau sa consumi preparatele pe care le consumau stramosii nostri? Oricum, in dieta Pegan va fi vorba despre alegeri sanatoase, dat fiind faptul ca sunt recomandate alimente cat mai naturale.

Atat timp cat regula numarul 1 este aceea de a manca mancaruri neprocesate este de la sine inteles ca vei pierde cateva kilograme bune. Aceasta dieta este promovata si de celebrul dr. Oz, care a declarat ca acest regim impune un consum de carne foarte redus, ca si cum aceasta ar fi un “condiment”. Asa ca este de inteles de ce este mult mai sanatos.

Asadar, dr. Oz propune ca un bol cu salata sa contina 90% legume si doar 10% carne. Medicul nu recomanda nicio cantitate prea mare de fasole boabe. Nu ca nu ar fi sanatoasa, dar poate afecta sistemul digestiv daca este consumata prea des. Asa ca nu trebuie consumat mai mult de jumatate de cana de fasole pe zi, de exemplu. Balonarea este un simptom neplacut, asa ca multi evita consumul de fasole, in general.

Dieta Pegan, ce “facilitati” are

Una dintre ele consta in faptul ca dieta Pegan permite consumul de cereale, spre deosebire de Paleo. Dar doar cele care NU au gluten, cum ar fi: orezul brun, quinoa, etc. Si in acest caz este recomandat tot o jumatate de cana pe zi, asa ca nu este cazul sa consumi foarte multe cereale.

O alta supriza in aceasta dieta este consumul a doua oua, la micul dejun. Nu suna rau, nu-i asa? Dupa cum stii, ouale sunt fie foarte apreciate de unii specialisti, fie total desconsiderate.

Dar, gratie grasimilor sanatoase, a vitaminelor continute plus multe alte proprietati, ouale sunt recomandate, asa ca iti vei putea incepe ziua cu o gustare serioasa. In acest fel nu vei suferi de foame pana la pranz.

Ce contine cu precadere meniul pe o zi, in dieta Pegan?

Ei bine, vei consuma in proportie de 75% fructe si legume, iar 25% presupune consumul de proteina animala si grasimi sanatoase, precum uleiul de masline, de cocos sau avocado.

Incearca sa gasesti cat mai multe alternative la produsele de origine animala. De exemplu, poti consuma lapte de migdale in loc de cel traditional, de vaca. Mult mai sanatos si desigur ca are mai putine calorii.

Alimente PERMISE:

– orice fel de legume cu frunze verzi
– salate verde, rucola
– fructe
– orez brun, quinoa, fasole boabe
– rosii
– rodii

Acestea sunt printre cele mai sanatoase variante de alimente, atunci cand vorbim de dieta Pegan. Asa ca ai grija sa le incluzi in regimul tau zilnic.

IMPORTANT!

Avand in vedere ca este o combinatie intre dieta Paleo si dieta vegana, ai voie sa mananci si carne, in proportii mici. Alege carne de vita sau de pasare de curte. Este recomandata si putina carne de miel.

Alimente INTERZISE:

– faina alba de grau
– produse de patiserie
– produse fast-food
– sucuri carbogazoase cu zahar

Dieta Pegan – nu uita sa consumi nuci si seminte

Sunt recomandate in acest regim de slabire, asa ca nu uita sa adaugi in gustarile tale sau in smoothie-uri: nuci, chia, seminte de in, canepa, dovleac, nuca de cocos, etc. Cu siguranta ai inteles ideea. De asmenea iti reamintim ca acestea ar trebui sa fie neprajite si nesarate, pentru a avea un efect pozitiv.

Fereste-te de uleiul de porumb sau cel de floarea soarelui. In afara de faptul ca vei slabi cel putin 5-7 kilograme pe parcursul unei luni, iti reamintim ca este o dieta pe care ar trebui sa o urmezi pentru toata viata…

 

4.29/5 (7)

Va rugam sa evaluati acest articol

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.