Dieta de ingrasare in 7 zile

Poate ca unele femei au probleme cu greutatea in exces, dar exista si alte femei care sunt prea slabe, asa ca special pentru acestea am pregatit dieta de ingrasare in 7 zile. De multe ori uitam ca, la polul opus, exista si acele femei care experimenteaza o dificultate in a lua in greutate.

Asadar, astazi le vom acorda atentie si acelor femei care ar vrea sa se ingrase cat mai repede. Fie ca este vorba despre factori genetici sau pur si simplu ai pierdut prea mult in greutate, cu siguranta avem o solutie si pentru tine.

Dar daca iti vom spune ca te poti ingrasa 2-3 kilograme chiar intr-o saptamana? Vei ramane uimita cand vei descoperi dieta de ingrasare in 7 zile. Este necesara putina ambitie si determinare, la fel ca la restul regimurilor.

Doar ca acesta este mai placut, pentru ca nu trebuie sa te abtii de la mancare, ba chiar din contra. Si frumusetea consta in faptul ca vei consuma o gramada de alimente sanatoase, care iti vor fi cu siguranta pe plac.

Nu vorbim de fast-food sau semipreparate, in niciun caz. Dorim un proces de ingrasare sanatos si optim, care sa incurajeze o stare de sanatate mai buna.

 

Dieta de ingrasare in 7 zile – ce trebuie sa faci

 

Vei vedea ca nu este nici pe departe asa de greu, cum ai fi tentata sa crezi. Trebuie doar sa respecti meniul de mai jos. Care este chiar generos din punct de vedere al alimentelor calitative.

Ceea ce vom face tine de marirea aportului caloric, asa ca vei manca mai mult si mai sanatos. Aceste mancaruri sunt de asemenea nutritive si consistente, asa ca proteinele si carbohidratii complecsi te vor ajuta sa iei in greutate.

In dieta de ingrasare de 7 zile vei lua 3 mese sanatoase, plus gustari. Asa ca nu omite nimic, toti acesti pasi sunt importanti.

 

Ce trebuie sa mananci ca sa te ingrasi:

Mic dejun – cereale integrale si lapte integral (sau de nuci, foarte sanatos), suc de fructe natural si o banana mare; omleta cu ruccola, paine integrala prajita, o salata, etc

Pranz – poti varia alimentele de baza precum: cartofi, orez brun, varza, naut, linte, ghiveci de legume sau fasole. Poti adauga si paine din faina integrala. Mai este recomandat tofu, nucile; poti opta pentru un desert format din unt de arahide cu paine prajita sau fructe. Desigur, vei varia zilnic meniurile. Poti adauga si carne de pui sau curcan, facuta la cuptor. Chiar daca este un regim de ingrasare, dorim sa consumam doar alimente sanatoase.

Cina – piure de cartofi, naut, fasole verde, broccoli, parmezan ras deasupra acestor alimente ( la alegere). Dupa cum vezi, cina seamana cu pranzul. Asa ca vei manca alimente similare.

Gustari – nuci, smoothie, un baton proteic.

Desigur, tu poti varia cum doresti meniul, tine doar de tine sa introduci alimentele care iti plac si stii ca sunt sanatoase.

Dieta de ingrasare in 7 zile – nu uita de tonifiere

Chiar daca este o dieta de ingrase, sportul are de asemenea un aport foarte important. Nu uita sa iti conturezi masa musculara, astfel incat sa ai o silueta armonioasa.

Alergatul, mersul la sala, exercitiile cu greutatile, etc toate sunt recomandate. Nu uita sa bei apa din belsug si sa ai mananci multe fructe si legume proaspete, cat mai des.

 

 

4.33/5 (3)

Va rugam sa evaluati acest articol

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.