Alimente pentru digestie rapida. Include-le in meniul de sarbatori

Sarbatorile sunt aproape, iar tu ar trebui sa ai grija de organismul tau, asa ca ar fi bine sa incluzi in meniu si alimente pentru digestie rapida.

In acesta perioada, mesele pot fi mai bogate si consistente fata de alte perioade ale anului, asa ca ar fi bine sa nu neglijezi importanta digestiei. Fructele si legumele nu ar trebui sa iti lipseasca din alimentatie, iar tu te vei simti minunat.

Printre acele alimente pentru digestie rapida se numara: papaya, iaurtul, bananele, ghimbirul si cerealele integrale. Sunt indicate si: salatele, turmericul, ananasul si nuca de cocos.

Este aproape imposibil sa nu ai probleme cu digestia daca mananci prea mult. Sau prea gras. Tocmai de aceea balonarea si senzatia de greata pot aparea. In special daca nu esti obisnuita cu astfel de meniuri.

 

Alimente pentru digestie rapida – iata ce trebuie sa consumi:

– iaurt. De fapt, lactatele fermentate sunt folosite pentru tratarea indigestiei inca de pe vremea romanilor. Acesta contine probiotice, care sustin intens digestia corecta. Te va ajuta sa absorbi mai bine nutrientii si sa iti intaresti sistemul imunitar

– banane. Gustoase si hranitoare, aceste alimente pentru digestie rapida sunt o adevarata binecuvantare pentru organism. Sunt bogate in fibre si sustin un proces digestiv corect si sanatos

– ghimbir. Aceasta radacionoasa a devenit foarte populara in ultimii ani si in Europa si nici nu este de mirare. Are nenumarate beneficii asupra sanatatii, fiind un antioxidant de exceptie. Este bine sa bei inainte de masa ghimbir cu lamaie. Taie cateva bucatele de ghimbir proaspat, pune sucul de la o lamaie si apa fierbinte. Vei vedea ca stomacul tau va fi mai protejat ca oricand. Nu vei mai suferi din pricina balonarii

– cereale integrale. Nu uita sa renunti la painea alba si sa treci la cea integrala, de calitate. Beneficiile sunt infinite, vei avea parte de fibre si nu te vei mai ingrasa. Digestia va fi, de asemenea, imbunatatita

– verzituri. Ce intelegem prin “verzituri”? Adica spanac, kale, rucola si tot ce este verde si…comestibil. Acestea au vitamina A, C,K si folati, ajutand la crearea bacteriilor probiotice, necesare digestiei. Pune-le in smoothie sau sucuri, pentru a le consuma mai usor

– turmeric. Un antioxidant de exceptie si un condiment minune, care nu ar trebui sa lipseasca din dieta nimanui. Cercetarile au aratat ca acesta poate reduce senzatia de balonare, ceaiul de turmeric fiind recomandat zilnic

– ananas. Bromelaina continuta de ananas are capacitatea de a intari sistemul digestiv, numarandu-se printre acele alimente pentru digestie rapida si eficienta. Fiind un fruct savuros, acesta va fi consumat cu placere. Si chiar merge o felie de ananas ca gustare, dupa ce ai consumat suficiente mancaruri in prealabil. Mai ales de sarbatori

– nuca de cocos. Adica uleiul, mai exact. Foarte eficient in aceste cazuri, gratie grasimilor saturate prezente in acesta. Acidul lauric continut de ulei are capacitatea de a lupta impotriva bacteriilor si de a sustine sanatatea intestinelor

Alimente pentru digestie rapida – nu uita sa fii cumpatata!

 

Chiar daca masa va fi imbelsugata si probabil vei pofti la toate produsele traditionale existente, nu uita sa ai grija de sanatatea ta.

Fa putin sport, nu manca in exces si bucura-te de alimente gustoase si pline de vitamine, cum sunt fructele. Macar inainte de masa sau dupa, pe post de gustare.

Sarbatorile pot fi minunate chiar daca nu mananci tot felul de mancaruri care mai de care mai apetisante, dar nu foarte sanatoase. Fii calculata si bucura-te de acest timp petrecut alaturi de cei dragi.

 

 

 

 

4/5 (4)

Va rugam sa evaluati acest articol

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.