Ce sa faci ca sa nu mai mananci seara

Poate ca ce sa faci ca sa nu mai mananci seara este o intrebare retorica pe care multe femei o au in minte, dar nu cauta intotdeauna raspunsul. Dar totusi, ce ai putea face pentru a nu mai consuma alimente seara? De ce este uneori asa greu sa ne abtinem? Ei bine, tocmai din cauza faptului ca nu mancam corect in timpul zilei. De aici pleaca totul.

Cine mananca sanatos si satios nu se va mai confrunta cu astfel de probleme. Ai luat micul dejun astazi? Ai facut sport? Ai consumat cu moderatie sare? Toate aceste aspecte trebuie sa le ai in vedere, pentru a avea o viata sanatoasa.

Asadar, haide sa vedem ce ar trebui sa mananci pentru a te simti mai usoara si mai sanatoasa.

Ce sa faci ca sa nu mai mananci seara? Iata cateva secrete:

– oua la micul dejun. Nu conteaza ca faci omleta, oua ochiuri sau orice alta reteta, ideea este sa consumi oua dimineata. Desigur, nu vorbim chiar de fiecare dimineata. Avantajul este ca vei manca sanatos si satios inca de la prima ora. Si ghici ce? Nu iti va mai fi foame pana la pranz, iar in timpul zilei nu vei mai fi asa tentata sa rontai. Asa ca incearca o omleta cu branza si o salata de cruditati. Ai voie si 2 felii de paine integrala

– nu cumpara gustari “tentante”. Care sunt acestea? Sigur stii despre ce vorbim. Chipsuri, inghetata, dulciuri, covrigei. De fapt acestea nici macar nu sunt gustari, ci mancare nesanatoasa. Daca vrei o gustare nutritiva alege sa mananci o mana de caju sau o banana, intre mese. Vei avea parte de vitamine si minerale si nu iti va mai fi asa foame, de-a lungul zilei. Nici serile nu vor mai fi asa grele…

– evita caloriile “goale”. Verifica punctul anterior pentru a intelege mai bine. Nu consuma nici alcool in exces sau sucuri carbogazoase. Chiar nu iti aduc beneficii, insa au calorii din belsug. Data viitoare cand bei o bere, verifica si continutul caloric

– consuma mai putina sare. Ce sa faci ca sa nu mai mananci seara? Pe langa gustarile sanatoase, ai grija sa reduci si consumul de sare. Aceasta, alaturi de alte condimente, au rolul de a-ti amplifica foamea. Incearca sa folosesti ceapa, usturoi sau ierburi aromatice pentru a condimenta mancarurile

– nu uita de broccoli. O leguminoasa sanatoasa si gustoasa, care iti taie foamea imediat. Nu uita sa fierbi cateva bucatele si sa le adaugi salatelor. Garantat nu iti va mai fi atat de foame

– sport, sport, sport. Nu uita sa practici exercitii fizice cat mai des. Nu doar ca ard caloriile suplimentare, dar te vor ajuta si sa uiti de foame. Asa ca apetitul tau va fi mai redus

– bea apa minerala. Alta solutie care rezolva dilema, ce sa faci ca sa nu mananci seara? Ei bine, in loc sa mananci un iaurt grecesc de fiecare data cand ti-e foame, incearca doar sa bei un pahar cu apa minerala. Lasa un pahar de apa chiar langa pat, pentru a scapa de foamea “nocturna” ce te poate lovi

– spala-te pe dinti. Chiar in momentul in care stii ca nu ar mai trebui sa mananci in seara respectiva. Asa ca, nu conteaza ca este doar ora 20, tu fa acest lucru. In acest fel vei transmite un mesaj creierului tau, care te va sustine in decizia de a nu mai manca in ziua respectiva

– culca-te pana in ora 23. In acest fel, nu vei mai fi atat de tentata sa mananci. Asa ca dormi pentru a visa frumos la prajiturile pe care ti le doresti, dar fara a “pacatui”. Se pare ca cei care se culca mai devreme consuma cu pana la 6% mai putine calorii, fata de cei care stau pana tarziu. Suna bine, nu-i asa?

Ce sa faci ca sa nu mai mananci seara? Ai rabdare!

Este clar ca probabil nu vei putea implementa toate aceste “strategii” inca de la inceput, dar nu este cazul sa fii descurajata. In timp vei invata sa te disciplinezi si sa vei sti exact ce sa faci ca sa nu mai mananci seara. Pana atunci, ai rabdare cu tine si lucrurile se vor rezolva.

Tine minte ca sportul si plimbarile te vor ajuta sa te recreezi asa ca incearca sa nu omiti activitatea fizica. Profita cat mai mult de zilele frumoase si fa miscare.

 

 

 

4.81/5 (59)

Va rugam sa evaluati acest articol

Un comentariu la „Ce sa faci ca sa nu mai mananci seara

  • 6 iulie 2018 la 17:33
    Permalink

    ADEVARAT MISCAREA ESTE ESENTIALA FAC SPORT LA 68 ANI !!!!!!!!

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.