Gustari pentru slabit: ce sa mananci intre mese?

Aceste gustari pentru slabit te vor surprinde, in special ca sunt alimente delicioase. Ei bine, primavara se apropie, asa ca poate si tu esti tentata sa urmezi o cura de slabire sau una de detoxifiere.

Oricum ar fi, un trup sanatos are nevoie de alimente sanatoase. Asa ca astazi vom descoperi acele gustari pentru slabit care ajuta si sunt naturale.

Pentru ca de multe ori atunci cand vrem sa urmam o dieta de slabire avem tendinta de a ne infometa. Astazi vorbim despre acele gustari pe care le vom servi intre mese, dar fara sa exageram! Nu uita ca vorbim despre gustari, asa ca nu vom manca pe saturate.

De fapt, daca vrei sa slabesti nu manca pana esti satula complet, ci in proportie de 85-90%. Iti va accelera intens procesul de slabire, plus ca digestia se va produce mult mai repede.

Cele mai bune gustari pentru slabit – ce sa alegi?

1. Vom incepe cu o gustare clasica, in special in randul celor care fac sport. O jumatate de banana si o lingurita de unt de arahide (cel natural, fara zahar sau sare, de preferat). Desigur ca poti sa le mananci ca atare sau le poti transforma intr-un smoothie delicios, daca adaugi si un pahar cu apa.

Consuma acest amestec sanatos, care contine atat fibre cat si proteine vegetale. Este alegerea perfecta inainte de a face un antrenament sportiv. Vei avea energie, asa ca te va ajuta sa nu resimti atat de puternic efortul fizic.

2. Mere si fistic. Stim ca suna ciudat, dar un mar si cateva boabe de fistic te pot tine departe de foame, in special daca le vei consuma inainte cu 1 ora si jumatate de cina. Merele sunt sarace in calorii, dar bogate in fibre, iar fisticul are suficiente proteine care sa te tina pe „linia de plutire”. Asa ca nu uita sa incerci si aceasta gustare minunata.

Gustari pentru slabit demne de incercat

3. Unt de arahide sau migdale, zmeura si o felie de paine integrala prajita. Pune putin unt deasupra si cateva fructe de zmeura, vei adora aceasta gustare. Merg de minune impreuna, asa ca vei tine foamea departe, dar vei avea parte si de un minunat desert natural.

4. 1/2 avocado si rondele de orez sau biscuiti sarati din faina integrala. O gustare perfecta, 3 rondele, pe care vei pune avocado feliat, sarezi cu sare de mare neiodata si stropesti cu putin suc de lamaie…o gustare sanatoasa, de nota 10!

Apropo, poti consuma un avocado si la micul dejun, daca vrei sa optezi pentru o varianta sanatoasa de meniu. Un avocado, 2 felii de paine integrala, o salata de rosii si putin ulei de masline. Un mod perfect de a-ti incepe ziua.

5. Iaurt vegetal sau obisnuit, sarac in grasimi, cateva capsune. Stii ca un iaurt poate fi alegerea perfecta atunci cand vorbim despre gustari. Nu uita sa incluzi aceasta combinatie in meniurile tale. Merge foarte bine si un milkshake de capsune. Adica o cana de lapte vegetal, cateva capsune si putin sirop de artar. Cu siguranta vei aprecia aceasta „reteta”, mai ales ca poate fi si un mic dejun perfect, pentru cei care nu prea pot manca la prima ora.

Cateva nuci si o mana de afine, 1/2 de rodie si seminte de floarea soarelui sau 3 cuburi de ciocolata neagra si cateva boabe de zmeura. Sunt doar alte exemple perfecte de gustari, pe care merita sa le testezi.

Nu uita sa mananci sanatos, te va ajuta sa ai un sistem imunitar mai puternic si un trup zvelt.

Mic dejun pentru slabit – retete simple si usoare

1. Oua – se realizeaza repede si sunt extrem de sanatoase si hranitoare. Reprezinta un mic dejun pentru slabit excelent, in special daca nu mananci paine! Asa ca fa-ti oua batute sau ou ochi alaturi de o salata de cruditati. Vei avea energie pentru intreaga zi si te vei simti mult mai bine. Plus ca nu iti va mai fi asa de foame cand se va lasa seara. O alta idee buna ar fi sa combini avocado cu oua, sunt ambele surse de energie si sanatate!

2. Smoothie verde. Vrei sa mai variezi? Atunci de 2 ori pe saptamana fa-ti un smoothie inca de dimineata. Ai nevoie de un mar, 1/2 banana si frunze de spanac…mai multe idei de mic dejun pentru slabit >>>

5/5 (9)

Va rugam sa evaluati acest articol

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *