Cum sa iei vitamine din alimente?

Cum sa iei vitamine din alimente, in cel mai simplu mod? Este foarte usor, ramane doar sa le …”mananci”, asa ca vei introduce alimente sanatoase in dieta zilnica.

Asadar, daca in aceasta iarna vrei sa ai o imunitate de fier, ai face bine sa revizuiesti mancarea. Stim ca am mai discutat despre acest subiect, dar merita sa o facem din nou, doar in acest mod putem reaminti cat este de important.

Cum sa iei vitamine din alimente? Vei consuma o serie de fructe care contin o variatie ampla de vitamine si minerale, asa ca organismul va reusi sa le asimileze singur.

Da, acesta este cel mai bun mod de a-ti mentine sanatatea. Desigur ca poti lua suplimente de vitamina D, de exemplu, aceasta fiind o vitamina care se sintetizeaza cand ne expunem la soare. Poate fi asimilata si din alimente, dar nu este rau sa luam si suplimente, in acest caz.

Variaza vitaminele si bucura-te de efectele minunate ale acestora, organismul tau va fi mai puternic ca oricand!

Cum sa iei vitamine din alimente? Variaza ceea ce mananci

Si lasa la o parte mancarurile procesate. Consuma mai multe salate de cruditati, fructe si seminte proaspete. Te vei simti mai bine ca oricand, iar silueta se va modela de la sine.

Vitamina A. Pentru o piele sanatoasa si ferma, un sistem nervos eficient si o vedere mai buna. Vei include in dieta zilnica cartofi dulci, morcovi, dovleci, legume cu frunze verzi, piersici, pepene, ardei gras si fructe tropicale.

Vitamina B1. Pentru o sanatate cardiovasculara optima si un sistem nervos sanatos. Vei include in dieta zilnica nuci, ovaz, portocale, seminte, legume, mazare, drojdie inactiva.

Vitamina B2. Pentru imunitate puternica, productie de energie eficienta si absortia optima a mineralelor. Vei include in dieta zilnica spanac, migdale, varza de bruxelles, rosii, zmeura, varza.

Cum sa iei vitamine din alimente? Include mai multe cruditati in regimul tau

Vitamina B6. Pentru un sistem imunitar eficient, metabolism optim, diminuarea sindromului premenstrual, eliminarea afectiunilor de piele, cardiace si chiar emotionale. Vei include in dieta zilnica, prin rotatie, nuci, seminte (in, floarea soarelui, dovleac, etc), avocado, pepene galben.

Vitamina D. Pentru un sistem imunitar eficient, absortia optima a calciului, diminunarea starilor de depresie, o piele sanatoasa. Vei include in dieta zilnica ciuperci, chefir si…soare!

Vitamina C – ce fructe si legume ar trebui sa consumi?

Kiwi. O adevarata surpriza, in special ca acest fruct nu este chiar preferatul romanilor. Se adauga in salatele de fructe, iar romancele il mai consuma la dieta…dar cam atat. Ei bine, contine aproape dublu vitamina C fata de portocale, asa ca nu uita sa-l procuri mai des. In special cand stii ca sistemul imunitar are nevoie de un plus de energie.

Ananas. Stiai ca acest fruct este plin de vitamina C si A? Daca il vei consuma regulat vei pazi celulele de radicalii liberi, care ameninta sanatatea acestora.

Capsune. Si acestea bat citricele atunci cand vorbim despre vitamina C. Asa ca mananca-le la micul dejun, alaturi de lapte vegetal si cereale integrale. Cu aproape 60 mg de vitamina C la 100 de grame, capsunele ar trebui sa fie gustarea ta…mai multe despre vitamina C >>>

4.91/5 (11)

Va rugam sa evaluati acest articol

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.