Paste fara kilograme in plus. Este posibil?

Daca si tu vrei sa ai parte de un Paste fara kilograme in plus, te vom indruma in acest sens. Asa ca astazi vei descoperi de ce cumpatarea si sportul pot face minuni.

In special in aceasta perioada, in care oamenii fac excese, de cele mai multe ori. Tentatia este mare, asa ca pe undeva ii putem intelege si pe cei care nu se pot abtine.

Dar tine minte ca nu este recomandat sa mananci prea mult, mai ales daca ai tinut post. Nu vei face altceva decat sa-ti dai peste cap metabolismul. De asemenea, nu vei avea parte de un Paste fara kilograme in plus daca vei insista sa mananci mai mult decat ai nevoie.

Plus ca exista riscul de a-ti fi rau, ceea ce inseamna ca nu esti pe drumul cel bun…Ba chiar din contra. Invata sa fii echilibrata, iar trupul si sanatatea ta se vor afla intr-o stare de armonie.

Fara kilograme in plus de sarbatori. Se poate?

Bineinteles ca da. Este mai degraba un test de rabdare si echilibru. Evident ca te vei rasfata cu anumite preparate culinare deosebite in perioada urmatoare. Dar daca vei manca putin din toate nu va fi o tragedie. Invata sa fii cumpatata.

De exemplu, mananca doar o lingura de salata de bouef, fara paine. Sau opteaza pentru cateva rondele de orez integral. Poti sa mananci supa de legume in loc de ciorba cu carne.

De asemenea, friptura se poate servi cu spanac proaspat, nu neaparat cu cartofi. Desigur ca alegerea este la indemana ta. Poti alege sa mananci si o felie de paine sau o portie de cartofi, chiar daca esti la dieta de slabire. Dar nu mai manca seara in acest caz. Sau bucura-te de o cina lejera. O salata cu branza feta si oua fiert poate fi o alegere minunata.

Nu evita grasimile cu totul. Corpul tau are nevoie de acestea, chiar si in procesul de ardere a grasimilor. Asa ca nu evita acizii grasi Omega 3, de exemplu. Mananca o portie de somon de 2 ori pe saptamana. De asemenea, nu uita sa consumi nuci si avocado, 2 tipuri de grasimi vegetale absolut exceptionale.

Fara kilograme in plus de sarbatori – NU este obligatoriu sa mananci “traditional”

Stim ca suna ciudat, in special daca esti roman, dar este purul adevar. Poti opta pentru o portie de somon, asa cum amintit mai sus. Alaturi de garnitura de broccoli, cartofi inabusiti si sos de iaurt. Vei avea parte de un pranz minunat, iar daca mananci si o supa crema de mazare inainte, poti fi sigura ca nu vei suferi de foame.

Pastele inseamna bucuria de a petrece momente alaturi de cei dragi, nu este obligatoriu sa mananci preparatele traditionale. Doar daca iti doresti foarte mult, iar in acest caz este totul in regula, atat timp cat pastrezi un echilibru. Asa cum am discutat mai devreme, totul tine de cumpatare.

De asemenea, tine minte ca sportul si miscarea sunt fundamentale in aceasta perioada. Nu te lasa prada tentatiei de a sta in pat, cat este ziua de lunga. Iesi la plimbare, o alergare usoara sau fa cateva exercitii de tonifiere la tine acasa.

Tine minte ca trupul va arde din rezervele de grasime, cu cat ai musculatura mai bine tonifiata, cu atat vei scapa mai repede de kilogramele in plus. Evident ca organismul nu se va debarasa de musculatura bine lucrata, ci de grasime, asa ca sportul are un rol crucial.

Chiar si curatenia prin casa te poate ajuta sa practici o forma de miscare. In special daca nu esti obisnuita sa faci alte exercitii fizice, acest start poate fi ideal.

Fara kilograme in plus de sarbatori – consuma lichide

Si nu ne referim aici doar la sucuri sau bauturi alcoolice. Bineinteles ca iti poti face o pofta, dar nu uita de apa plata si ceaiuri. Adauga putin ghimbir in ceaiul verde si consuma-l cu 30 de minute inainte de masa. Vei manca mai putin si te vei simti mai bine pentru ca ghimbirul sustine sistemul digestiv.

Incepe ziua cu o cana mare de apa si nu uita sa bei 2 litri pe zi, chiar si in perioada sarbatorilor.

Iesi la plimbare, mananca fructe intre mese si bucura-te de aceste momente, alaturi de cei dragi!

Cum sa slabesti dupa sarbatori? Cu ce sa incepi

Cu…salatele. Stim, ai mai auzit de zeci de ori acest sfat, dar nu degeaba. O salata verde, cu castraveti, rosii, 150 de grame de piept de curcan la gratar, putin ulei de masline si condimente poate fi un pranz ideal, in perioada de detoxifiere. Daca vrei sa renunti la carne pentru cateva zile, poti adauga branza feta in loc de curcan.

Poti realiza o salata din rucola, ton, porumb si masline, la fel de gustoasa si satioasa. Daca vei manca si o supa crema de legume inainte, poti spune ca pranzul tau a fost unul complet si dietetic…mai multe despre cum sa slabesti aici >>>

5/5 (1)

Va rugam sa evaluati acest articol

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.