Detox de primavara. Cum vei proceda?

Un detox de primavara poate fi cea mai buna idee, in special acum. Suntem inca la inceputul sezonului cald, asa ca este momentul sa facem tranzitia. Sigur iti doresti sa fii mai sanatoasa si nu ar strica nici sa dai jos cateva kilograme.

Daca te numeri in situatiile de mai sus si vrei sa incepi cu dreptul, un detox de primavara este de departe cea mai buna idee. Evident ca sunt multe variante, multe sucuri minune, multe diete care promit marea cu sarea.

Desigur ca nu toate functioneaza la fel de bine, iar unele sunt mult prea restrictive. Apropo, daca te infometezi nu inseamna ca vei slabi mai repede, ba chiar din contra. Cel mai important este sa mananci corect si sa elimini preparatele nesanatoase.

Iti spunem imediat ce ai de facut.

Detox de primavara – ce trebuie sa faci?

Incepe prin a renunta la mancarurile grase, specifice sezonului rece. Este adevarat ca atunci avem nevoie de mai multa energie, dar acum poti face o cura de detoxifiere.

Asa ca lasa la o parte fripturile, branzeturile, ouale, etc. Axeaza-te pe fructe si legume proaspete, seminte si nuci, salate verzi, sucuri si smoothie-uri naturale. Cu siguranta stii la ce ne referim, dar nu iti face griji. Iti vom oferi un meniu orientativ pentru a sti ce ai de facut.

RENUNTA la sucurile carbogazoase, dulciuri, produse de patiserie, fast-food si alimente semipreparate. ALEGE sucurile de grapefruit, portocale, limonadele naturale, ceaiurile si apa plata. Nu uita sa consumi cereale integrale si fructe la micul dejun; mananca leguminoase si carne slaba la pranz; seara ar fi bine sa optezi pentru salate care abunda in cruditati, humus, branza feta, rosii cherry, salata de vinete, peste la cuptor.

Nu uita ca ultima masa ar trebui savurata inainte cu 4 ore fata de ora de culcare. Evident ca in acest rastimp organismul tau va putea digera mancarea, asa ca vei dormi fara probleme. Plus ca vei slabi cel putin 1-2 kilograme doar facand aceasta schimbare.

Detox de primavara – spune DA salatelor cu rucola, spanac si sfecla

Nu trebuie sa le adaugi pe toate in aceeasi salata, desi ai putea. Iti recomandam sa servesti cat mai multe salate in fiecare zi, pret de 2 saptamani. Sunt necesare 14 zile pentru a elimina toxinele acumulate de-a lungul iernii. Asa ca mentine aceasta dieta si nu te grabi sa te intorci la obiceiuri mai vechi.

O salata verde cu rucola, sfecla rasa, branza feta, putin suc de lamaie si o felie de paine prajita poate deveni o cina minunata. Evident ca poti opta si pentru salata verde iceberg sau spanac, ardei rosu, masline, rosii si tofu. Combina aceste ingrediente sanatoase precum si multe altele, dupa bunul plac.

Meniul sugerat:

Mic dejun – un bol de cereale integrale, lapte de soia, afine si cateva migdale/ 2 felii de paine integrala sau fara gluten unse cu humus, salata de vinete sau pate vegetal, o rosie, un castravete

Gustare – o mana de capsune/ cateva nuci romanesti/ un iaurt degresat

Pranz – supa crema de legume, peste la cuptor cu broccoli/ supa crema de linte, mancare de spanac si curcan la gratar

Gustare – 2 morcovi sau 2 gulii

Cina – o salata greceasca/ orez brun cu legume la cuptor/ somon cu sparanghel

Detox de primavara – nu uita sa bei apa si sa faci sport!

Stim ca aceste obiceiuri sunt indicate in orice dieta, dar nu strica sa-ti reamintesti. Asa ca bucura-te de 2 litri de apa plata in fiecare zi, fa cel putin 30 de minute de miscare, exercitii cardio, etc. Evident ca poti incepe cu pasi mici, in special daca nu esti obisnuita sa faci sport.

Nu uita ca yoga si pilates te pot ajuta sa tonifiezi corpul, fara sa fie nevoie de un efort fizic iesit din comun. Alergatul si mersul pe jos sunt alte metode minunate prin care poti face miscare.

Incepe sa mananci sanatos si pregateste-te cum se cuvine de sezonul cald!

Evaluarea acestui articol

Va rugam sa evaluati acest articol

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.