Ce sa mananci dupa antrenament – te asteptai la asta?!

Cu siguranta te-ai intrebat ce sa mananci dupa antrenament, pentru a mentine efectele dupa mersul la sala. Tocmai de aceea astazi te vom lamuri cu privire la aceste aspecte, pentru a sti cum sa procedezi de acum incolo.

Dupa cum stii, antrenamentele te pot ajuta sa te revigorezi, dar pot fi si foarte obositoare in acelasi timp. Un antrenament serios te poate lasa fara energie si fara nutrienti. Atunci cand transpiram din abundenta corpul nostru pierde electroliti, iar daca acestia nu sunt inlocuiti, pot aparea efecte nefaste.

Despre ce vorbim? Vei vedea imediat, cand vei afla si ce sa mananci dupa antrenament pentru a fi totul in regula. Esti gata sa ai un trup de invidiat? Atunci citeste mai departe.

Ce sa mananci dupa antrenament pentru a te simti mai bine?

Multi ar spune ca cea mai buna idee sunt de departe batoanele energizante sau fructele. Sa fie oare asa? Desigur ca si cele din urma au multi nutrienti si te pot ajuta, dar se pare ca exista si alimente mai potrivite dupa un antrenament serios la sala.

Multi nutritionisti ar zice ca ai nevoie de ceva care sa abunde in potasiu, magneziu, calciu, zinc si nu trebuie neaparat sa fie ceva dulce, asa cum ne-am obisnuit!

Asa ca exista specialisti care recomanda…muraturile. Da, ai citit bine, merg si dupa o betie zdravana dar si dupa un workout la sala! Asa ca incearca sa servesti cativa castraveti murati imediat dupa ce te-ai antrenat si vezi cum te simti. S-ar putea sa ai surprize foarte placute.

Asa ca poti lua o cantitate serioasa de electroliti si sare consumand muraturi calitative, chiar dupa ce te-ai intors de la sala. Ce sa mananci dupa antrenament? Ceva care sa te ajute sa scapi de senzatia de oboseala, crampe musculare, ameteala, stare de greata uneori…Corpul tau nu va fi in echilibru pana nu isi va reveni la normal. Aici intervenim noi si capacitatea noastra de a manca sanatos si eficient.

Muraturile sunt gustoase, ieftine si te pot ajuta enorm avand in vedere ca au in compozitie sodiu, potasiu, fier, mangan si calciu. Sarate si crocante, te vor ajuta sa te hidratezi si energizezi imediat.

In special castravetii murati, te vor ajuta sa te hidratezi mai repede decat o cana mare cu apa, garantat!

Ce sa mananci dupa antrenament – atentie la aceste detalii!

Iti reamintim ca electrolitii despre care am tot vorbit sunt anumiti nutrienti prezenti in corp, care au multe functii importante, de la reglarea batailor inimii pana la permiterea muschilor sa se contracte. Asadar, importanta lor este una majora, de aceea am ales sa discutam despre acest subiect.

Daca nu iti plac muraturile, nu este niciun fel de problema. Exista tablete cu electroliti, apa de cocos ajuta de asemenea. Desigur ca acestea nu pot inlocui o masa, te vor ajuta doar sa iti reglezi substantele din corp. Acestea ar trebui consumate in prima ora dupa antrenament, asa ca nu ezita.

Dupa antrenamentul la sala, alege sa mananci mancaruri usoare, diafane, dar care sa aiba nutrienti si proteine pentru a te reface. Salatele cu branza, avocado, orezurile cu legume, toate sunt indicate dupa fitness.

Ce sa mananci dupa ce alergi – sfaturi utile

– fructe proaspete. Bananele sunt cele mai indicate, in special datorita consumului ridicat de potasiu si proteine. Si unde mai pui ca sunt usor de digerat? Portocalele sunt de asemenea recomandate, mai ales ca au in compozitie vitamina C. Iata cateva idei de gustari: smoothie cu banane si mango; salata de fructe; fructe si nuci proaspete (neprajite si nesarate), iaurt cu fructe de padure

– cacao cu lapte. Dar facut de tine, cu ingrediente naturale…ce sa mananci dupa ce te antrenezi >>>

5/5 (1)

Va rugam sa evaluati acest articol

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.