Dieta cu linte – slabeste rapid si sanatos

Despre dieta cu linte poate ca nu ai mai auzit, dar te asiguram ca este un regim de slabire sanatos si eficient, care te va uimi in scurt timp. De ce? Pentru ca nu va dura mult pana sa observi ca aceasta leguminoasa te poate ajuta sa slabesti cu succes. Are doar 100 de calorii la suta de grame, asa ca va sustine procesul de slabire fara probleme.

In special daca vei gati sanatos, chiar la tine acasa. Vestea cea buna este ca in dieta cu linte nu va fi foarte greu sa gatesti. Adica, nu iti va lua prea mult timp, iar retetele sunt in general simple.

Gandeste-te ca poti sa folosesti lintea la fel ca si cartofii sau fasolea, in sensul ca poti face tocanite dupa aceleasi retete clasice. Doar ca vei schimba ingredientul de baza, asta va fi marea diferenta.

In rest, vei consuma multa linte pe parcursul a 7 zile, dar nu vei regreta. De ce? Pentru ca vei slabi intre 3-5 kilograme, ceea ce nu poate fi decat o veste buna.

Cum se tine regimul si ce este de facut pentru a avea succes? Vei descoperi in cele ce urmeaza.

Dieta cu linte – ce poti manca?

In primul rand, iti vom oferi cateva meniuni orientative, pentru a sti ce este facut si…de mancat!

De ce lintea este un aliment important pentru sanatatea noastra
– in primul rand, sustine scaderea in greutate, asa ca este unul dintre alimentele pe care le poti consuma, fara sa ai remuscari. Datorita faptului ca este satioasa si contine nutrienti, este recomandat sa fie consumata cat mai des, in timpul dietelor, in special la masa de pranz. Vei uita de senzatia de foame, avand in vedere ca lintea are un continut ridicat de proteine, care iti va asigura necesarul de energie…citeste totul despre beneficiile lintei aici >>>

Meniu in dieta cu linte:

Mic dejun: un iaurt simplu cu cereale/ o cana cu granola si lapte vegetal/ o felie de paine integrala si omleta dintr-un ou, cu o salata de rosii/ branza de vaci cu legume si rondele de orez

Gustare: un fruct proaspat de sezon (fara banane si struguri!)/ un baton de cereale/ un smoothie cu fructe de padure

Pranz: supa crema de linte si peste la gratar cu salata verde si lamaie/ mancare de linte rosie si morcovi si o ciorbita de legume/ pasta de linte, 2 felii de paine integrala, o salata si o supa crema de legume/ Paste integrale cu linte si ciorba de loboda

Daca vrei sa te familiarizezi cu mai multe retete sanatoase vezi aici >>>

Cina: pasta de linte rosie, 3 rondele de ovaz si salata verde/ salata de cruditati cu branza de capra/ o portie de 100 grame mancare simpla de linte/ 2 mere si cateva nuci/ salata de morocovi cu mar si o felie de paine integrala

Dieta cu linte – reguli de baza

Ei bine, acum ca ai vazut ce poti manca pe parcusul saptamanii de dieta, trebuie sa-ti mai precizam cateva detalii. Este indicat sa nu mananci mai tarziu de ora 19, iar seara nu vei exagera. Ai grija sa mananci mai putin si nu uita sa bei lichide de-a lungul zilei. Apa plata, dar si ceaiuri naturale, facute chiar de tine.

Nu vei consuma alcool, dulciuri, prajeli, carne in exces, fast-food sau alimente semi-preparate. Mai mult ca sigur intuiesti de ce, asa ca nu te vom bate la cap cu aceste detalii. Nu uita sa faci sport si sa te bucuri de intregul proces, cu siguranta te vor multumi rezultatele, succes!

5/5 (1)

Va rugam sa evaluati acest articol

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.