Exercitii eficiente pentru abdomen! Ce trebuie sa faci

Daca vrei sa tonifiezi aceasta zona cheie a trupului tau, trebuie sa descoperi aceste exercitii eficiente pentru abdomen. Vei ramane surprinsa sa afli ca si 10 minute pe zi te pot ajuta sa ai un abdomen plat si tonifiat. Nu este obligatoriu sa petreci ore intregi in sala de forta pentru a fi in forma.

Asadar, chiar la tine acasa, aloca cel putin 20 de minute pe zi zilnic, pentru a avea abdomenul mult dorit. Va fi necesara o incalzire, asa ca pret de 10 minute, incearca sa alergi pe loc. Sau prin casa, daca ai posibilitatea.

In caz ca nu stiai, alergatul pune in functiune mai bine de 90% dintre muschii corpului. In acest fel vei fi pregatita pentru aceste exercitii eficiente pentru abdomen, pe care le vei executa pret de 10 minute.

Nu suna prea complicat pana aici, nu-i asa? Atunci iata ce ai de facut pentru a obtine un trup de invidiat:

Exercitii eficiente pentru abdomen

1. Abdomene simple. Din pozitia culcat pe spate, pune mainile la ceafa si incepe sa ridici partea superioasa a corpului. Adica umerii si capul, uitandu-te mereu in sus. Bratele le vei tine relaxate si vei face in jur de 100 de abdomene. Nu te speria! Le poti face in ritmul tau. Daca ti se pare prea mult, fa 50 pentru inceput si creste usor numarul acestora.

2. Flotari. Daca vrei sa iti tonifiezi intr-adevar abdomenul, vei avea nevoie si de acest exercitiu. Stim, probabil te gandeai ca acesta este perfect pentru brate. Asa este, dar vei vedea ca antreneaza si muschii abdominali. Plus ca si bratele tale vor arata mai bine…Executa flotari ( sau semiflotari, adica din genunchi, daca nu poti altfel) pret de un minut.

3. Planking. Sigur esti deja familiarizata cu acest exercitiu foarte eficient in tonifierea abdomenului. Asa ca te vei sprijini pe coate si varful degetelor de la picioare, avand grija ca trupul tau sa fie drept si incordat (in special zona abdominala). Stai pret de un minut. Incearca sa nu faci pauze. Nu e nimic daca nu reusesti un minut din prima incercare. Face parte dintre acele exercitii eficiente pentru abdomen care sunt putin mai complexe.

4. Balansari. Din pozitia culcat pe spate, pune mainile sub fund si incepe sa ridici picioarele usor, pana la 90 de grade. Dupa care lasa-le tot usor sa coboare, fara a atinge solul. Fa aceste exercitii pret de un minut, fara sa te opresti. Vei simti cum lucreaza muschii abdominali inferiori.

5. Sari coarda. Mai tii minte cat timp sareai coarda in copilarie? Probabil atunci ti se parea o activitate distractiva si nu stiai ca este un exercitiu bun pentru abdomen. Ei bine, afla ca este excelent in tonifierea acestei zone, asa ca incepe din nou sa sari coarda. Asadar, executa 50 de sarituri simple.

Poti sa te opresti cateva secunde si sa reiei. Fiind destul de solicitant, nu vei putea sari din prima de atatea ori. Dar in timp vei reusi, asa ca nu te descuraja.

Exercitii eficiente pentru abdomen – ai 20 de minute pe zi?

Probabil ca da, asa ca nu te eschiva! Sigur vei fi incantata daca la vara vei afisa un abdomen de invidiat si te vei bucura ca ai urmat acest program simplu de exercitii. Oricum, grasimea abdominala este asociata cu mai multe boli cronice, asa ca este bine sa mentii o greutate optima. Si sa dai burtica jos poate fi mai simplu decat crezi.

Urmeaza acest set de exercitii cat mai des (zilnic, daca poti), mananca multe fructe si legume proaspete si bea apa din belsug. Vei vedea rezultatele favorabile mai repede decat te asteptai. Succes!

 

4.8/5 (5)

Va rugam sa evaluati acest articol

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.