Alimente cu efect antiinflamator

Asa dupa cum probabil stii, exista acele alimente cu efect antiinflamator, foarte indicate in special daca vrei sa previi diverse boli cronice, extrem de periculoase.

Atunci cand exista inflamatii in corp, putem crea boli precum osteoporza, artroza, diabet, afectiuni cardiovasculare, precum putem accelera si procesul de imbatranire. Asa ca, potrivit Asociatiei Americane pentru Sanatatea Inimii este important sa punem accent si pe alimentatie. Mai ales ca exista alimente cu efect antiinflamator care ne pot ajuta enorm.

Cel mai important pentru tine este sa alegi un stil de viata sanatos, care sa te ajute sa ai o viata lipsita de boli. Incearca sa nu exagerezi cu mancarurile semipreparate sau de tip fast-food. Nu iti vor „flata” silueta si desigur, nici sanatatea.

 

Iata cateva alimente cu efect antiinflamator:

– telina apio. Poate ca nu stiai, dar aceasta leguma abunda in antioxidanti, are capacitatea de a reduce tensiunea arteriala si poate scadea colesterolul. Desigur, poate preveni si bolile cardiovasculare, asa cum am mentionat si mai devreme. In caz ca nu stiai, telina aceasta are efecte antiinflamatoare recunoscute, fiind si o importanta sursa de potasiu si vitamine, in general

– sfecla. Printre acele alimente cu efect antiinflamator pe care nu ar trebui sub nicio forma sa le ratezi. Probabil ca ai auzit ca este un excelent remediu si pentru cancer, nu putini fiind cei care sustin ca s-au vindecat consumand alimentul. Foarte eficace in prevenirea inflamatiilor, bogata in potasiu si magneziu

broccoli. Ce are atat de special aceasta leguma? Ei bine, este bogata in carotenoizi, flavonoizi si vitamine, care lupta impotriva inflamatiilor cronice previne cancerul

– afine. Recunoscute ca unele dintre acele alimente menite sa lupte impotriva inflamatiilor cronice, fiind un imbatabil antioxidant. Asa se face ca afinele contin antocianine, substante antiinflamatorii eficace

– ananas. Putini stiu ca acest fruct are in compozitie mai multa vitamina C si B decat multe alte fructe. De asemenea, are potasiu si mangan si multi alti nutrienti importanti care tin la distanta infectiile

– somon. Daca esti fanul preparatelor din peste, sigur te vei bucura sa afli ca printre acele alimente cu efect antiinmflamator se afla si somonul. Bogat in acizii grasi Omega 3, previne aparitia bolilor cardiovasculare, cancerului si a artritei

– nuci. Alte alimente bogate in Omega 3 si acizi grasi sanatosi, asa ca aduc aceleasi beneficii ca si somonul. Introdu-le in dieta ta zilnica

– seminte de chia. Sunt perfecte pentru a-ti incepe ziua, plus ca au, de asemenea, Omega 3 si Omega 6, pot preveni afectiunile inflamatorii. Regleaza colesterolul si asigura sanatatea inimii tale. Cauta retete de bundinca de chia, un dulce sanatos pe care vei dori sa il introduci in dieta ta

– turmeric. Am mai vorbit de acest condiment minune, asa ca stii deja ca este foarte bun ca antiioxidant. Ajuta la digestie, previne bolile cronice si da un gust savuros mancarii

– ghimbir. Dintre acele alimente cu efect antiinflamator eficace nu putea lipsi ghimbirul. Va sustine sistemul imunitar si te va ajuta sa elimini toxinele din corp

Alimente cu efect antiinflamator – de ce sa le consumi mai des

Dupa cum vezi, majoritatea dintre acestea sunt de factura vegetala, asa ca este si acesta un semn. Redu consumul de lactate si carne, iar organsimul tau va fi mai putin acid sau…inflamat. Este foarte important sa intelegi ca fructele, legumele si nucile sunt fundamentale. Pot face diferenta intre un om sanatos si unul care se confrunta cu tot felul de afectiuni.

Alege sanatatea, daca vei introduce alimentele in dieta ta vei vedea ca te vei simti mult mai bine de acum incolo, garantat!

 

4.86/5 (37)

Va rugam sa evaluati acest articol

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.