Alimente pentru prevenirea imbatranirii

Asa dupa cum probabil stii deja, alimentatia joaca un rol foarte important in viata noastra si exista chiar alimente pentru prevenirea imbatranirii. Da, ai citit bine, procesul de imbatranire poate fi incetinit si cu ajutorul a ceea ce mancam.

Poate ca multe femei sunt sceptice, dar odata ce vei incerca, efectele vor fi sesizate in timp. Iar alimentatia te poate ajuta sa invingi multe alte afectiuni si probleme de sanatate. Tine doar de tine sa te disciplinezi putin si sa acorzi mai multa importanta mancarii pe care o alegi.

Asadar, este momentul sa descoperi acele alimente pentru prevenirea imbatranirii, care pot face minuni. Desigur ca vor predomina fructele si legumele, dar te asteptai la asta, nu-i asa? O viata sanatoasa presupune un consum ridicat de alimente bogate in vitamine.

Alimente pentru prevenirea imbatranirii, ce sa mancam

Probabil ca deja ti-am starnit curiozitatea, asa ca in continuare iti vom prezenta o lista intreaga de alimente care pot face miracole, atunci cand vine vorba de preventia imbatranirii:

– lavanda. Te va ajuta sa te relaxezi imediat, tinand nivelul cortizolului in paramentrii normali. Acesta este principalul hormon al stresului si poate creste nivelul glucozei din sange. Pregateste-ti o baie in care pui cativa stropi de ulei de lavanda. Sau pur simplu maseaza fata si trupul cu acest ulei

– legumele si frunzele verzi. Da, ai citit bine. Un exemplu concret? Kale, frunzele de sfecla, spanancul. Toate vor sustine sanatatea oaselor, a ochilor si au rol de prevenire a cancerului. Spirulina este alt exemplu in acest sens, fiind bogata in antioxidanti care incetinesc procesul de imbatranire

– tamaia. Printre acele alimente pentru prevenirea imbatranirii se numara tamaia si smirna, excelente remedii in acest sens. Ce trebuie sa faci? Ia doua picaturi de ulei de tamaie in fiecare zi. Il poti adauga intr-un pahar plin cu apa. Aceste uleiuri sunt bogate in antioxidanti si au rolul de a echilibra nivelul hormonal. De asemenea, reduc degradarea celulara.

– afinele. Contin putin zahar, iar antocianinele continute de aceste previn stresul oxidativ, una dintre principalele cauze ale imbatranirii. Antocianinele ajuta creierul sa secrete dopamina, substanta care este de o importanta majora in coordonare, memoria creierului si starea de spirit

– vitamina B6 si B12. Atat de necesare unei bune functionari a organismului, iar acestea au si rolul de a creste nivelul de serotonina, cunoscuta si ca “hormonul fericirii”. Asadar, te vor tine departe de depresie si anxietate, factori care sustin procesul de imbatranire

Alimente pentru prevenirea imbatranirii, ce sa eviti

Acum, ca ai aflat ce este bine sa mananci, este indicat sa stii si ce ar trebui sa eviti. De exemlu, nu mai consuma sucuri carbogazoase. De ce? Contin zahar si fosfati, care pot duce la grave probleme de inima, rinichi, slabirea musculaturii si chiar osteoporoza.

De asemenea, accelereaza procesul imbatranirii. Evita machiajul excesiv si incearca sa gasesti cosmetice naturale, cu mai putine chimicale daunatoare. Renunta la produsele care abunda in zahar si la tigari, doi factori care duc la o imbatranire precoce.

 

 

 

 

5/5 (3)

Va rugam sa evaluati acest articol

Un comentariu la „Alimente pentru prevenirea imbatranirii

  • 22 martie 2019 la 16:14
    Permalink

    MULTUMESC ptr multe sfaturi bune, inspiratie ptr un trai sånåtos. toatå admiratia mea ptr munca Dstrå. Imi pare råu cå nu ne precizati – se întâmplå deseori – în ce alimente gåsim vitamina B12!!! sau alte vitamine. Ne scrieti cå sunt necesare ptr una sau alta, dar unde le gåsim? În mod naural si nu în suplimente alimentare . . . .

    Răspunde

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.