Alimente care te ajuta sa slabesti si sa traiesti sanatos

Anumite alimente te pot ajuta sa slabesti. Ele contribuie la o buna digestie, au suficiente nutriente pentru a iti mentine sanatatea si iti cresc speranta de viata. Deseori auzim spunandu-se ca trebuie sa mancam sanatos, dar oare ce implica asta? Slabesti usor si traiesti sanatos consumand aceste alimente.

Slabesti usor si traiesti sanatos cu aceste alimente

1. Peste

Orice peste inclusiv somn, somon, pastrav, pangasius si nu numai, constituie o dieta usoara si fac parte din dietele de slabit. Pestele are un continut bogat in Omega-3, substanta care ajuta la buna functionare a sistemului nervos, la digestie, intareste sistemul imunitar si reduce colesterolul.

Pestele previne bolile de inima deoarece nu contine grasimi animale si nici colesterol “rau”. El te ajuta sa slabesti deoarece are un continut caloric mic si este usor asimilat de organism.

Pestele ajuta la tratarea depresiei. Consuma peste de cel putin 2 ori pe saptamana si te vei simti mai bine pe zi ce trece.

2. Ouale

Ouale sunt unul dintre cele mai nutritioniste alimente din lume. Galbenusul are un continut bogat de proteine. Ouale ajuta la sanatatea oculara si la reducerea colesterolului. Ele sunt un aliment sanatos si nu au un continut caloric mare.

Ouale nu ingrasa si iti ofera suficienta energie daca sunt consumate dimineata. De asemeni, ouale sunt foarte recomandate la micul dejun deoarece absorb din aciditatea gastrica, prevenind gastritele, ulceratiile si problemele de colon.

3. Legumele

Eternele legume, mereu mentionate atat in dietele de slabit cat si in cadrul dietelor sanatoase. Ele sunt bogate in vitamine, minerale, antioxidanti si fibre. Ajuta la digestie si tin departe atat cancerul cat si anemiile. Legumele pur si simplu nu ingrasa, asa ca poti consuma cat mai multe si cat mai variat. Nu te baza doar pe cartofi si radacinoase, sau pe salate verzi pentru o dieta sanatoasa.

Daca vrei sa iti imbunatatesti sanatatea, atunci tine minte: variat inseamna sanatos. Combina cat mai multe legume la o masa si consuma legumele de sezon.

4. Fructele

Fructele constituie, alaturi de legume, alimente nutritionale care sunt atat sanatoase cat si cu un continut caloric mic. Totusi, fructele contin fructoza, o forma de zahar specific fructelor. Evita sa mananci prea multe fructe intr-o singura zi. Diversifica alimentatia si incearca sa mananci cate un fruct in fiecare zi.

Atentie: fructele pot avea un efect invers si te pot ingrasa daca consumi prea multe pe zi.

5. Nuci si seminte

Nuci, alune, seminte de floarea soarelui, de dovleac, bostan si nu numai – toate reprezinta o alegere excelenta atat pentru dieta ta cat si pentru sanatate. Ele contin uleiuri naturale care sunt benefice pentru organism, fiind bogate in magneziu si vitamina E.

Presara seminte peste iaurt, cereale sau manaca pur si simplu ca parte din gustarea ta dintre mese. Atentie totusi sa nu mananci prea multe, deoarece sunt bogate in calorii si pot avea un efect invers asupra greutatii tale.

6. Uleiuri si grasimi

Suplimenteaza-ti alimentatia cu uleiuri si grasimi vegetale precum ulei de cocos, ulei de masline si altele. Include suplimente de vitamina-3 si ulei de peste daca nu consumi produse din peste.

Sfat: Foloseste ulei de masline extra virgin pentru asezonarea salatelor, in loc de ulei de floarea soarelui.

5/5 (6)

Va rugam sa evaluati acest articol

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.