Obiceiuri alimentare care sporesc grasimea abdominala

Aceste obiceiuri alimentare care sporesc grasimea abdominala s-ar putea sa nu te mire deloc. Probabil ca ai mai auzit vorbindu-se despre acestea, asa ca este momentul sa le aplici corect.

Dar ce se intampla cand parca nu stii incotro sa o apuci? Ce sa alegi la masa de pranz si cand ar trebui sa eviti anumite mancaruri? Despre toate acestea vom discuta in cele ce urmeaza. Atentie la acele sosuri pentru salate, portiile prea mari ar trebui evitate, iar reducerea consumului de carne este mereu o idee buna.

Grasimea abdominala nu poate supravietui intr-un mediu „echilibrat” din punct de vedere alimentar. Evident ca poti manca anumite mancaruri calorice, dar care ajuta in procesul de mentinere sau de slabire. Dar nu ne referim aici la fast-food sau alte alimente care nu sunt recomandate in procesul slabirii.

Grasimea abdominala – cum sa scapi de ea in mod natural?

Renunta la portiile uriase de mancare. In special cand vorbim despre fast-food, burgeri, pizza si alte preparate care nu ar trebui consumate in cantitati prea mari, chiar si atunci cand nu vrei sa slabesti.

Ei bine, fie poti consuma doar jumatate de portie sau poti oricand sa incerci varianta vegetariana a burgerilor. Cu mult mai putine calorii, aceste variante vegane sau de post sunt mult mai eficiente atunci cand vine vorba despre mentinerea siluetei. Oricum este mult mai eficient si sanatos sa consumi astfel de preparate, in special daca le prepari chiar tu, la tine acasa.

Burger vegetal – cum se prepara?!
  1. Burger cu ciuperci

Ingrediente:

– o cutie de ciuperci taiate
– cateva ciuperci proaspete
– 2 oua
– 3 linguri de drojdie inactiva
– o mana de orez fiert, in prealabil
– 5 linguri de sos de soia
– sare, piper, dar si alte condimente, la alegere
– 4 chifle sau painici integrale ( daca vrei sa fie si mai sanatos)
– 4 rosii cherry…vezi reteta completa de burger >>>

Grasimea abdominala. Atentie la salate si…dressinguri!

Daca tot vrei sa previi grasimea abdominala si sa te mentii in forma, atunci ar fi cazul sa renunti si la dressingurile pentru salate. Sunt calorice, pline de aditivi si nu ajuta cu nimic in procesul de slabire.

Daca vrei un dressing, prepara tu unul din putin mustar, otet balsamic si sare, cu siguranta iti va placea. Iar aceasta este doar una dintre variante, poti pregati o salata cu sos de rosii natural sau maioneza vegetala, preparata in casa.

Evita sosurile din comert, gandeste-te ca doar 2 linguri din acele dressinguri au cel putin 130 de calorii. Asa ca acorda o atentie mai mare atunci cand pregatesti o salata sanatoasa si eficienta, pentru dieta de slabire.

Untul de arahide poate fi consumat, in cantitati foarte mici. Atat timp cat ungi 2 felii de rondele de orez cu unt cu arahide, nu este o problema. Poti sa le servesti ca gustare, asa ca sunt perfecte intre mese sau ca mic dejun, cu cateva fructe deasupra.

Nu uita ca, pe langa alimentele calorice mentionate, stresul este un factor important in procesul de slabire. In sensul ca trebuie evitat cu orice pret! Asa ca incepe sa mananci mai putin si mai sanatos, fa miscare si lasa grijiile la o parte. Doar in acest fel vei scapa de grasimea abdominala!

4/5 (6)

Va rugam sa evaluati acest articol

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.