De ce nu slabesti? Iata ce te retine

Ti s-a intamplat sa te intrebi de ce nu reusesti sa slabesti, orice ai face? Parca nu poti sa dai jos acele kilograme in plus si acest gand devine tot mai suparator? Cu siguranta exista cateva lucruri pe care le poti face,  iar astazi te vom ajuta sa le constientizezi mai bine.

In primul rand, va trebui sa dormi mai mult. Da, ai citit corect, somnul are o importanta mare atunci cand vrei sa slabesti si nu numai. Un metabolism sanatos este unul odihnit, asa ca lasa serialele la o parte si culca-te mai devreme.

De asemenea, este momentul sa nu te mai infometezi si sa bei suficienta apa. Da, aceste 2 „secrete” te pot ajuta sa pierzi acele kilograme in plus. De ce nu slabesti? Pentru ca nu reusesti sa „convingi” metabolismul ca este necesar sa arda o parte dintre grasimi.

Metode prin care poate fi convins: sport, dieta sanatoasa, introducerea gustarilor intre mese.

De ce nu slabesti? Pentru ca nu ai o disciplina serioasa

In primul rand, un organism slabit, obosit, nu va arde grasimile intr-un ritm accelerat, asa cum iti doresti. Odihna este vitala pentru bunul demers al organismului, asa ca du-te la culcare la ora 23 (cel tarziu) si trezeste-te la ora 7-8. Nu neglija odihna pentru ca are un rol mai important decat ai crede.

Asadar, nu mai sta pana la 2 dimineata sa te uiti la tv, pentru ca dieta trebuie sa fie completata de un somn zdravan.

De asemenea, nu uita sa bei apa. Bea un pahar mare de apa cum te trezesti, inainte de mesele principale si in timpul zilei. Ar fi indicat sa bei in jur de 7-8 pahare de apa plata pe zi, pentru a fi sigura ca sustii trupul in procesul de ardere a grasimilor.

Nu uita sa mananci si proteine. Multa lume fuge de proteine si carbohidrati, dar in realitate acestea sunt necesare pentru a slabi. Asa ca mananca proteine vegetale, dar si animale, fructe, legume, salate de cruditati. Te vor ajuta enorm in acest proces de slabire. Gustarile dintre mese sunt esentiale, la randul lor. Altfel cum ai putea sa rezisti in fata foamei?

Gustari pentru slabit demne de incercat

3. Unt de arahide sau migdale, zmeura si o felie de paine integrala prajita. Pune putin unt deasupra si cateva fructe de zmeura, vei adora aceasta gustare. Merg de minune impreuna, asa ca vei tine foamea departe, dar vei avea parte si de un minunat desert natural.

4. 1/2 avocado si rondele de orez sau biscuiti sarati din faina integrala. O gustare perfecta, 3 rondele, pe care vei pune avocado feliat, sarezi cu sare de mare neiodata si stropesti cu putin suc de lamaie…o gustare sanatoasa, de nota 10…mai multe gustari pentru slabit >>>

De ce nu slabesti? Mananci prea mult fara sa realizezi?

Atentie la gustarile sugerate mai devreme! Acestea trebuie consumate cu o ora inainte de pranz, respectiv cina. Nu vei mai manca altceva intre mese si nu vei exagera cu alimentele „sanatoase”. Adica nu consuma prea multe migdale, nuci sau avocado la gustari sau la mesele principale. Vei fi cumpatata, altfel aceste alimente care sunt chiar recomandate, se vor intoarce impotriva ta.

Nu uita sa fii atenta la calorii. Poti cantari mancarea si nu uita sa vezi care este numarul de calorii al alimentelor consumate. Pentru a slabi este necesar sa creezi un deficit caloric. Astfel ca nu ar trebui sa consumi mai mult de 1400 sau 1600 calorii pe zi, daca vrei sa slabesti.

Nu merge nici in extrema cealalta. Mananca de 3 ori pe zi, dar alimente sanatoase, neprocesate, gatite chiar de tine acasa. O supa crema de linte sau o mancare de spanac cu o felie de peste la gratar sunt alegeri ideale. Cereale integrale cu fructe la micul dejun si 1/2 de avocado cu o felie de paine integrala la cina. Doar cateva dintre sugestiile pe care le poti aborda.

Evident ca este necesara o dieta alimentara si sport, macar de 3 ori pe saptamana. Nu uita sa fii atenta la aspectele de mai sus si vei reusi sa slabesti, mai mult ca sigur.

5/5 (11)

Va rugam sa evaluati acest articol

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.