Alimente bogate in apa – tu le consumi?

Daca si tu vrei sa te mentii hidratata, ar fi cazul sa consumi mai des aceste alimente bogate in apa. Nu de alta, dar te vor ajuta sa te simti mai bine ca oricand.

Pe langa apa, acestea contin vitamine, nutrienti si sunt 100% naturale, asa cum urmeaza sa vezi. Asa ca aceste alimente bogate in apa ar trebui sa fie in meniul tau zilnic.

Pe langa castraveti si pepene, mai sunt alte cateva alimente care s-ar putea sa te uimeasca. Probabil nu te asteptai sa contina apa din abundenta, asa ca surpriza este una placuta.

De asemenea, daca le vei manca mai des te vei simti mai bine si probabil vei pierde cateva kilograme. Evident ca vorbim despre fructe si legume, astfel ca este momentul sa te pregatesti sa mananci sanatos.

Alimente bogate in apa – ardei, castraveti sau portocale?

Ardeiul gras contine apa in proportie de 81%! Asa ca ar trebui sa fie pe lista ta, fara doar si poate. Nu doar ca abunda in vitamina A, C, dar are in compozitie betacaroten si antioxidanti. Licopenul continut ne fereste de cancer si tumori, asa ca acesta este alt motiv pentru care nu ar trebui sa lipseasca din salatele noastre.

Nu uitati ca este sarac in calorii, asa ca ardeiul gras este ideal in dietele de slabire. De asemenea, poti consuma cateva felii de ardei cu humus sau salata de vinete, in loc de paine.

Despre castraveti si beneficiile acestora am mai discutat. Dar vom relua si acum, pentru a-ti aminti ca este cel mai alcalin aliment. Contine apa in proportie de 96%, fiind o leguma care nu ar trebui sa lipseasca din dieta zilnica.

Beneficiile castravetilor asupra sanatatii

– eliminarea toxinelor. Daca vrei sa tii o cura de detoxifiere, castravetii sunt cea mai buna alegere. Daca ii vei consuma des vei putea scapa chiar si de pietrele la rinichi

– abunda in vitamine. Contin vitaminele A, B ci C, asa ca este cazul sa iti iei portia zilnica de sanatate. SFAT: nu ii curata de coaja, se “ascund” multi nutrienti acolo…mai multe despre castraveti >>>

Alimente bogate in apa. Fructe sau legume?

Portocalele au un continut ridicat de apa la randul lor, undeva la 87%. De asemenea, au in compozitie fibre, vitamina C si antioxidanti din belsug. Sunt unele dintre cele mai gustoase fructe exotice, iar sucul de portocale este minunat. Poate fi o maniera excelenta de a consuma mai multa apa…

In special daca nu iti place sa bei doar apa plata simpla. Poti face un suc de portocale in care sa adaugi si apa. Chiar daca va fi diluat, tot isi va pastra savoarea, asa ca gustul va fi unul intens si dulce.

Rosiile contin apa in proportie de 94%, asa ca sunt, de asemenea, o alegere excelenta atunci cand vine vorba despre alimente bogate in apa. Contin vitamina C, antioxidanti si licopen, asa ca nu uita sa pregatesti mai des salate care sa le contina.

Rosiile merg de minune cu o varietate mare de mancaruri, asa ca nu va fi prea greu sa le „asortezi”.

Capsunele sunt in proportie de 81% apa, sunt in plin sezon si merita sa fie gustarea ta favorita, in aceasta perioada.

Capsunele te ajuta sa te mentii in forma. O portie moderata de capsune nu depaseste 30 de calorii, asa ca poti manca in voie. Specialistii chiar recomanda celor care sunt nevoiti sa isi monitorizeze greutatea sa le consume ca si gustare, in loc de covrigei sau chips-uri. Desigur, nu le manca  in combinatie cu zahar, ci simple.

Sunt, la randul lor, eficiente in lupta impotriva cancerului. Bogate in antioxidanti, capsunele sunt indicate in lupta contra maladiei.

Pepenele, strugurii si salate de cruditati sunt alte alimente care nu ar trebui sa lipseasca, daca vrei sa te hidratezi corespunzator.

5/5 (1)

Va rugam sa evaluati acest articol

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.