Exercitii fizice care te scapa de anxietate. Stiai?

Daca si tu vrei sa stii care sunt acele exercitii fizice care te scapa de anxietate, citeste mai departe. Aceasta stare de agitatie cu care se confrunta tot mai multi oameni poate crea multe neplaceri.

Asa ca nici nu este de mirare ca tot mai multi oameni opteaza pentru a cere ajutor de specialitate. Desigur ca este o idee buna sa vorbesti cu un specialist. Dar nu este o idee tocmai minunata aceea de a lua medicamente pentru aceasta afectiune. Nu de alta, dar se poate trata cu usurinta, in special daca ai informatiile necesare.

De fapt, este vorba despre a avea rabdare cu tine, iar daca vei aplica si aceste exercitii fizice pentru anxietate, s-ar putea sa rezolvi totul mai repede decat credeai.

Haide sa vedem care sunt activitatile care te pot ajuta sa treci cu succes peste astfel de momente.

Exercitii fizice versus anxietate. Cine ar fi crezut?

Sigur stii ca sportul si exercitiile fizice de orice fel ne vor ajuta enorm, indiferent de situatie. Organismul nostru este creat pentru miscare, asa ca vei deveni mai sanatoasa odata ce vei include o astfel de rutina in viata ta.

Despre yoga sigur ai mai auzit vorbindu-se si stii deja ca aduce beneficii atat trupului cat si mintii. Ce nu stiai probabil consta in faptul ca aceasta practica poate deveni un „tratament” in sine.

Iar acest lucru este atestat de catre specialistii de la Universitatea de Medicina Boston, Statele Unite ale Americii. Unul dintre cercetatori, Chris Streeter, medic generalist, a comparat efectele unei plimbari cu cele obtinute dupa o sedinta de yoga.

Streete alaturi de echipa sa a remarcat ca yoga reduce anxietatea, sustine o stare de buna dispozitie si favorizeaza activitatea acidului gama-aminobutiric (GABA), un neurotransmitator cu actiune inhibitoare (relaxanta). Acesta este sintetizat in creier din acidul glutamic, fundamental unei stari de bine.

Exercitii fizice care te pot ajuta sa nu mai suferi de anxietate

Evident ca studiul a avut la baza mai multi subiecti, care au fost impartiti in doua grupe. Unii se plimbau pentru a se relaxa, pe cand celalalt grup facea yoga. Fiecare grup a practicat activitatea sa de 3 ori pe saptamana cate o ora, timp de 3 luni. Desigur ca apoi a fost analizat nivelul anxietatii, in ambele grupe.

Grupul care a practicat yoga avea un nivel mult mai ridicat de neurotransmitatori GABA, fundamentali pentru a scapa de starile de anxietate. Asa ca yoga este mai eficienta decat plimbatul, in aceasta situatie.

Alt studiu american care a avut loc la Universitatea din Utah a aratat efecte similare. In acel caz a fost analizat nivelul de stres. Acesta a scazut ca prin minune, dupa ce subiectii au inceput sa practice yoga de 2-3 ori pe saptamana.

Cine s-a confruntat cu stari de anxietate stie ca acestea pot fi foarte deranjante, in special ca persoana care le traieste are senzatia ca ceva grav i se va petrece. Iar acesta este doar unul dintre simptomele neplacute care pot aparea.

Fobiile, frica nejustificata si senzatia petrecerii unor evenimente nefaste sunt doar cateva dintre manifestari. Aceste stari de anxietate pot conduce la atacuri de panica serioase si chiar depresie.

Exercitii yoga pentru relaxare – ce trebuie sa stii despre yoga?

Prin yoga realitatea ti se dezvaluie ca fiind cu mult mai cuprinzatoare decat banala lume fizica, materiala, cu frustrarile si agitatiile ei penibile. Prin yoga poti experimenta dimensiunea fascinanta a mintii si poti avea acces cu usurinta la o sursa nelimitata de cunoastere, fericire si putere binefacatoare.

O parte din AVANTAJELE practicarii celor 50 de exercitii yoga pe care dorim sa ti le prezentam:

5/5 (1)

Va rugam sa evaluati acest articol

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.