Ce mananca nutritionistii la pranz?

Pentru ca ne-am gandit sa continuam seria meselor recomandate de specialisti, astazi dorim sa-ti aratam ce mananca nutritionistii la pranz. Atunci cand auzi parerile expertilor in domeniu s-ar putea sa ajute mai mult decat crezi, avand in vedere ca acesti oameni au inteles mai bine anumite lucruri.

De exemplu vei sti care sunt cele mai bune alegeri pentru masa principala a zilei, iar acest aspect te va ajuta enorm. Te poti inspira si tu, pentru a manca sanatos si dietetic. Pentru ca de multe ori avem tendinta de a manca prea mult, este cazul sa alegem mai bine.

Ce mananca nutritionistii la pranz? In cele ce urmeaza vei afla cum sa pregatesti un pachet perfect pentru birou. Si nu-ti face griji, nu vom opta pentru mancaruri greu de preparat. Iti vom oferi doar cateva sugestii de meniu, care te vor ajuta pe viitor.

Ce mananca nutritionistii la pranz – tu pentru ce optezi?

Pentru a te ajuta sa intelegi mai bine despre ce este vorba, iti vom oferi cateva variante. In acest mod va fi mai usor sa optezi pentru un pranz sanatos, ori de cate ori ai nevoie de o idee noua. Pentru ca sigur nu vrei sa mananci in fiecare zi pizza sau sandvisuri, in special cand esti la birou.

Oamenii au tendinta de a se ingrasa din cauza mancarii pe care o consuma la serviciu. Asa ca este clar ca va trebui sa te gandesti la un meniu pentru fiecare zi a saptamanii.

Cum arata meniul de la masa de pranz?

Optiunea 1: 200 grame somon la tigaie, fasole verde inabusita, o felie de paine integrala

Optiunea 2: supa crema de legume, 150 grame de curcan la gratar si 200 grame orez integral cu legume

Optiunea 3: supa crema de ciuperci, salata de ton cu porumb, salata verde, suc de lamaie, masline

Ce mananca nutritionistii la pranz – nu uita de mesele vegetariene

Pentru ca in acest mod vei consuma mai putina calorii, asa ca poti servi seara putina carne la gratar sau la cuptor.

Optiunea 4: 150 grame vinete si dovlecei la gratar cu 200 grame piure de cartofi, salata de cruditati

Optiunea 5: supa crema de mazare, broccoli inabusit si peste la gratar (300 grame in total)

Optiunea 6: 2 rondele de orez cu humus, omleta din 2 oua, salata de cruditati

Optiunea 7: salata greceasca (200 grame) si gratar de curcan (150 grame)

Evident ca vei avea voie gustari intre mese, asa ca nu te speria daca ti se par prea mici cantitatile de mancare. Aceste mese contin nutrientii, vitaminele si mineralele necesare, in special cand vrei sa slabesti, dar si sa te mentii.

Asa ca gandeste-te de 2 ori inainte de a manca un burger sau o pizza la masa de pranz, succes!

Ce mananca nutritionistii la micul dejun – ce alegi?

Clatite fara gluten. Despre aceasta componenta care se regaseste in cereale am mai discutat. Dar iti readucem aminte ca atunci cand mananci in exces tot felul de produse care au faina la baza, chiar si integrala, s-ar putea sa te afecteze in timp. Nu doar ca iti va aduce kilograme in plus, dar s-ar putea sa-ti afecteze si sanatatea…mai multe despre ce mananca nutritionistii >>>

5/5 (1)

Va rugam sa evaluati acest articol

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.