Ce mananca nutritionistii la micul dejun?

Daca si tu vrei sa stii ce mananca nutritionistii la micul dejun, avem vesti bune. Special pentru tine am facut un mic sondaj de opinie, pentru a vedea care sunt cele mai sanatoase variante.

Evident ca multe dintre aceste alegeri culinare sunt cunoscute si probabil ca si tu optezi pentru acestea. Dar ce ar fi sa afli mai multe despre ce mananca nutritionistii la micul dejun, pentru a sti sigur ca procedezi corect?

Nu degeaba se spune ca este cea mai sanatoasa masa a zilei, asa ca este momentul sa descoperim impreuna mai multe detalii. Si tine minte ca nu doar cerealele si omleta sunt cele mai bune alegeri, asa cum urmeaza sa vezi.

Ce mananca nutritionistii la micul dejun – ce alegi?

Clatite fara gluten. Despre aceasta componenta care se regaseste in cereale am mai discutat. Dar iti readucem aminte ca atunci cand mananci in exces tot felul de produse care au faina la baza, chiar si integrala, s-ar putea sa te afecteze in timp. Nu doar ca iti va aduce kilograme in plus, dar s-ar putea sa-ti afecteze si sanatatea.

Astfel ca nutritionistii opteaza pentru clatite fara gluten, la micul dejun. Daca nu ai timp in cursul saptamanii, pregateste aceasta varianta in zilele de weekend. In special ca sunt usor de facut, asa ca intreaga familie le va aprecia.

Clatite fara gluten

Ai nevoie de:

– o cana faina de hrisca

– 2 lingurite praf de copt

– 1-2 linguri cacao sau pudra de carob

– un praf de sare

– 1/3 cana de lapte vegetal (de preferat, mai putine calorii)…reteta completa aici >>>

Ce mananca nutritionistii la micul dejun – humus, salata de vinete sau tofu?

Pentru a scadea consumul de produse animale, poti opta pentru tot felul de produse vegetariene delicioase. De exemplu, la micul dejun merge perfect sa servesti 2 felii de paine integrala cu humus, salata de vinete sau zacusca. De asemenea, poti manca si 2 felii de tofu si o salata de cruditati. Asa ca micul tau dejun nu va fi deloc plictisitor. In plus va tine foarte bine de foame, avand in vedere ca toate aceste alimente sunt satioase.

Un bol cu cereale integrale cu lapte vegetal. Poti sa le lasi la inmuiat peste noapte, in frigider. Dimineata poti incalzi un pic amestecul, adauga cateva nuci, fructe de sezon.

Rondele de orez cu unt de arahide, fara zahar. O alegere inteleapta, in special pentru cei care se confrunta cu o senzatie pregnanta de foame. Mananca 3 rondele de orez, unt de arahide, un kiwi. Vei vedea ca acest mic dejun este ideal pentru cei care vor sa aiba grija de sanatate, dar si de silueta.

Pentru cei care nu au un apetit mare de dimineata, o alegere excelenta este un smoothie de banane cu fructe de padure. Poti sa-l iei la birou si sa-l servesti cand vrei tu. Alta varianta ar fi un suc de portocale si cativa biscuiti integrali sau fara gluten. Asa ca exista si variante pentru cei care nu opteaza pentru un mic dejun copios.

Inspira-te din aceste optiuni ale nutritionistilor si asigura-te ca incepi ziua cu dreptul, succes!

5/5 (2)

Va rugam sa evaluati acest articol

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.