Beneficiile smoothie-urilor si cum sa le prepari

De ceva timp incoace, beneficiile smoothie-urilor sunt tot mai mediazate si nu degeaba se petrece acest fenomen. Poate ca nu toate femeile stiu, dar o astfel de bautura, consumata dimineata pe stomacul gol poate face minuni asupra siluetei si sanatatii.

Tocmai de aceea au devenit atat de populare in ultima vreme. Si frumusetea consta in faptul ca poti adauga multe ingrediente gustoase. De asemenea, este mult mai greu sa “rumegi” un mar, o banana, 2 kiwi, 1 lingura de pulbere de iarba de grau, etc. Asa ca este mult mai simplu sa le bei. Tocmai de aceea smoothie-urile mai sunt asemanate si cu mancarea pentru bebelusi.

Este clar ca, atunci cand vei incepe sa consumi la micul dejun un smoothie, trupul tau va avea de castigat. Daca iti vei incepe ziua cu omleta, paine prajita, sunca si gem, lucrurile nu vor sta la fel de bine. Nici sanatatea ta nu va fi asa de “in forma”. Beneficiile smoothie-urilor sunt numeroase, asa ca include-le in dieta ta.

Stiai ca un mic dejun traditional (sau o cina) iti asigura doar vreo 10-15% din nutrientii pe care ii vei primi odata ce vei consuma un smoothie verde?

Asa ca lucrurile sunt clare inca din de la inceput. Este timpul sa ai mai multa grija de sanatatea ta. Apropo, este mult mai simplu sa consumi fructe si legume in acest mod. Trebuie doar sa le feliezi, sa adaugi apa si sa apesi butonul de start al blenderului.

Beneficiile smoothie-urilor si retete pe care trebuie sa le descoperi

Cum poti prepara un smoothie delicios de sanatos? 1. Pune in blender: o banana, 1 mana de zmeura, una de afine si 1 lingura de pulbere de iarba de grau (se gaseste la plafar). Daca vrei ca gustul sa fie mai dulce, pune si o lingura de miere. Efectul va fi foarte placut si vei vedea ca il vei bea cu placere. Nu uita sa adaugi o cana cu apa. Iti poti prepara o cantitate mai mare, daca vrei sa fii sigura ca nu iti este foame pana la pranz.

2. Pune in blender: o banana, o para, 1 lingura de praf de patrunjel ( sau chiar patrunjel proaspat) si putina miere. Gustul va fi pe masura asteptarilor, vei vedea.

3. Pune in blender: 1 mana de spanac, 1 lingura de spirulina, 1 banana, un mar sau orice alt fruct care iti place.

Acestea sunt doar trei din retetele de smoothie-uri cu adaos “verde”, tine doar de tine sa gasesti combinatiile care iti plac cel mai mult.

Beneficiile smoothie-urilor versus sucurile

Trebuie sa intelegi un lucru: smoothie-urile nu sunt efectv sucuri. Reprezinta pur si simplu o mancare pisata, de aceea este asemanata cu cea a bebelusilor. Daca vei consuma astfel de smoothie-uri timp de o luna, cu siguranta vei incepe sa vezi efectele pozitive pe care le vor avea asupra sanatatii tale.

Iar vestile bune nu se opresc aici. Digestia va fi vizibil imbunatatita, iar tu vei fi mai energica decat de obicei. Incearca aceste retete si nu vei regreta!

 

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *