Portia de sanatate a zilei – mango sau afine?

Pentru ca este inca frig, iti recomandam ca portia de sanatate a zilei sa abunde in vitamina C. In acest mod vei reusi sa pastrezi imunitatea organismului si sa fii mai sanatoasa ca oricand.

De ce am facut referire la afine si mango? Pentru ca ambele merg de minune cu aproape orice alt fruct, asa ca include-le mai des in dieta zilnica. Pot fi si gustari minunate si sunt bogate in vitamina C si nutrienti.

Portia de sanatate a zilei ar trebui sa cuprinda un smoothie cu afine, fructe de padure, capsune, mango, dar si ananas, kiwi sau mere. Toate prezinta un continut bogat de fibre si vitamine, asa ca racelile sezoniere vor fi tinute la distanta.

Portia de sanatate a zilei. Tu ai mancat fructe astazi?

Nu uita sa consumi zilnic fructe, indiferent de sezon. Sunt ideale si pentru cei care vor sa faca un detox sau pur si simplu sa manance sanatos. Nu uita ca ar trebui sa consumam zilnic fructe si legume proaspete, asa ca nu omite acest lucru.

Asa ca incepe ziua cu un bol de cereale integrale, fructe de padure si un pahar cu lapte vegetal. In alta dimineata poti opta pentru branza feta cu salata de cruditati sau omleta si salata verde, etc.

Cu alte cuvinte, include la orice masa si ceva crud, nu conteaza ca mananci pizza sau paste! Da, ai citit bine, o salata verde se potriveste si alaturi de celebrele preparate italiene mentionate mai devreme.

Dar pentru ca astazi am mentionat fructele, haide sa aflam mai multe detalii interesante despre aceste deserturi naturale.

Vitamina C – nu uita de fructele negre

Coacaze negre, mure sau afine. Absolut excelente pentru sanatatea ta, coacazele negre avand nu mai putin de 170 de mg de vitamina C la 100 de grame! Asa ca nu te mai limita la portocale…

Catina. O adevarata minune a naturii, nu uita de catina cu miere, un adevarat remediu atunci cand vorbim despre tratamentele naturiste contra raceala si gripa. De ce ar trebui sa consumi catina cu miere?…mai multe despre aceste fructe aici >>>

Portia de sanatate a zilei – smoothie si iarasi smoothie

Despre smoothie-uri s-a tot discutat de cativa ani incoace, iar romanii sunt mari amatori. Se pare ca un mic dejun “lichid” se numara printre preferatele lor, in special ca poate fi usor transportat la serviciu, etc. Asa ca poti incepe ziua cu un smoothie de fructe de padure si banane, putina miere si scortisoara.

Daca nici tu nu ai pofta prea mare de mancare de dimineata, s-ar putea sa fie cea mai buna idee. Evident ca poti face smoothie-uri din aproape orice fruct. Ti le recomandam pe cele cu pere plus banane sau cele cu mango si fructe de padure, le vei adora!

Smoothie-uri care pot inlocui o masa – ce masa vrei sa inlocuiesti?

Merg de minune dimineata, dar si la masa de pranz. Evident, dupa aceea poti manca o salata lejera la cina sau un orez cu legume. In acest fel nu vei face foamea, dar totusi vei scadea serios numarul de calorii.

Asa ca haide sa vedem despre ce este vorba.

Smoothie pentru masa de pranz

Ai nevoie de:

– 1/2 avocado

– o banana coapta bine…vezi reteta completa >>>

5/5 (4)

Va rugam sa evaluati acest articol

Faci un comentariu sau dai un răspuns?

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.