Suplimente pentru femei. De ce vitamine si minerale ai nevoie, dupa 40 de ani

Fara doar si poate ca acele suplimente pentru femei isi au rolul lor, iar dupa ce ai trecut de 40 de ani este bine sa ai o grija sporita de sanatatea ta. Chiar daca nu mai ai 20 de ani, asta nu inseamna ca nu poti avea o stare de sanatate demna de invidiat. Desigur ca la aceasta varsta (si chiar mai devreme) organismul incepe sa aiba nevoie de “aliati”, pentru a se mentine.

Aici intervine, desigur, discutia despre nutritie si sport. Chiar daca suplimentele pentru femei sunt grozave, cel mai bine este sa iei surplusul necesar direct din alimentatie. In acest fel se vor asimila cel mai bine vitaminele si mineralele.

Daca nu reusesti sa mananci prea multe “verzituri”, legume si fructe proaspete, poti apela cu incredere la aceste suplimente pentru femei. Le poti gasi in orice plafar sau magazin de specialitate. Asigura-te ca sunt de provenienta naturala, sunt cele mai eficiente.

Suplimente pentru femei – din ce alimente le poti asimila

1. Vitamina B12. Cel mai bine este sa consumi carne de peste, ciuperci, chefir, vlastari, polen, bors traditional. Aceasta vitamina joaca un rol important in intretinerea pielii. Asa ca, daca vrei sa ai o piele radianta si sanatoasa, nu uita de vitamina B12, in special daca esti vegetariana.

2. Calciu. Desigur, poti lua si suplimente pentru femei o data la doua luni, pentru a fi sigura ca iti iei necesarul cerut de organismul tau. Dar, daca vrei metoda traditionala, consuma mai mult broccoli, tofu, migdale sau spanac. Nutritia te va ajuta sa asimilezi doza de calciu recomandata.

3. Vitamina D. Daca nu iesi prea des la soare, in special iarna, este bine sa iei suplimentele necesare. Chiar si in timpul verii, daca nu esti genul care sa se expuna la soare prea mult timp. Asa ca apeleaza la acestea pentru a fi sigura ca sanatatea ta este in parametrii normali.

4. Magneziu. Acest mineral important te va ajuta sa reglezi tensiunea, asa ca nu vei avea probleme, daca esti putin atenta. De asemenea magneziul sustine intens si sistemul nervos, ca sa nu mai spunem despre problemele digestive. Ce sa mai, este un mineral minune, asa ca nu cumva sa uiti sa il incluzi in “dieta” ta zilnica. Il poti lua din: seminte, nuci, soia, peste gras, legume cu frunze verzi, avocado, banane, ciocolata neagra, ierburi aromatice.

5. Potasiu. Daca vrei sa ai o inima sanatoasa si puternica, nu uita de acele suplimente pentru femei care contin potasiu. Ai nevoie de acesta la orice varsta, asa ca nu il ignora. Fa-ti analizele din cand in cand si asigura-te ca ai vitaminele si mineralele necesare, in parametrii normali. Daca nu, ia masuri cat mai repede. Surse de potasiu: banane, fasole alba, curmale, iaurt natural, scoici, somon, ciuperci, avocado.

6. Omega-3. Foarte necesar acest acid la orice varsta, asa ca nu cumva sa il uiti, de asemenea. Daca vrei ca si creierul tau sa functioneze sanatos si sa eviti problemele legate de memorie. Se pare ca un nivel bun de Omega-3 te poate ajuta si sa iti tii greutatea sub control.

Inca un motiv in plus sa il consumi cat mai des. Se gaseste in: nuci, uleiuri vegetale, peste, fructe de mare, broccoli, conopida, dovleac. Desigur, nu uita si de acele suplimente pentru femei pe care le poti lua, daca nu consumi prea des aceste alimente.

7. Probiotice. Foarte necesare pentru o buna functionare a stomacului tau. Mai ales pentru o digestie usoara si un metabolism pe masura. Iaurturile organice, kombucha, varza murata, chefirul, laptele de soia, castravetii murati, ciocolata neagra, algele, etc. Toate aceste alimente contin probiotice, asa ca ar fi bine sa le consumi din cand in cand.

Suplimente pentru femei – sfaturi utile si usor de aplicat

 

Dupa cum vezi, nu este atat de greu sa iti mentii sanatatea chiar si dupa 40 de ani, doar ca ai nevoie de cateva adjuvante, pentru a fi sigura ca totul merge ca pe roate. Asa ca pregateste-te sa mananci fructe si legume din belsug si nu uita sa faci miscare zilnic.

Nu trebuie neaparat sa mergi la sala, dar un minim de exercitii este necesar. Chiar si o plimbare lunga este o solutie foarte buna. Consuma apa din belsug si nu uita sa te bucuri mai mult de viata, facand cat mai des, ceea ce iti place.

 

 

 

 

4.67/5 (9)

Va rugam sa evaluati acest articol

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.