Noutati

Optimizarea vanzarilor pentru magazinele online. Ce poti face?

Ai un Magazin Online si vrei sa atragi mai multi clienti? Nu e deloc simplu, concurenta este mare si trebuie sa folosesti toate „armele” posibile pentru a lua fata comptitiei. De aceea ai nevoie de sfaturile si expertiza unor oameni care stiu CE trebuie sa faci, CUM trebuie sa faci si, mai ales, CAND trebuie sa faci.

Ce topicuri sunt explicate in Cursul video? Pentru ca solutiile prezentate sa fie mai usor de inteles si aplicat, acesta a fost impartit in 3 Module principale:

Partea I – Copywritingul pentru indexare: Tehnici si tactici SEO, vezi produsul aici >>>

  1. Alegerea cuvintelor-cheie
  2. Pagina perfect optimizata
  3. Procesul de realizarea a continutului
  4. Reguli de optimizare a continutului on page
  5. Tehnici pentru optimizarea SEO
  6. Tehnici de promovare a continutului

Evident, pentru a fi pe primele pagini in Google ai nevoie de continut. Dar nu orice fel de continut.

Optimizarea vanzarilor pentru Magazinele Online

Felul in care alegi despre ce scrii (cuvintele-cheie) trebuie sa se combine perfect cu felul in care folosesti ceea ce ai scris (pagina perfect optimizata) si, mai ales, cu felul in care promovezi pagina in care ai pus acel continut.

Altfel spus – tot ce trebuie sa stii despre Copywritingul pentru indexare: Tehnici si tactici SEO.

Partea a II-a – Copywritingul pentru vanzare: Convingerea si retentia clientului

  1. Top reguli copywriting
  2. Optimizarea unui Landing Page sau a Paginii de Produs
  3. Cifre, Preturi, Reduceri sau Promotii
  4. Cresterea CTR-ului (Click-through Rate = Rata de click)
  5. Reducerea Back Bounce rate-ului (rata de parasire rapida a site-ului), detalii aici >>>
  6. Remarketing, Automatizare, E-mailing sau Marketplace?
Optimizarea SEO si Copywritingul sunt doua lucruri diferite

Daca ai adus potentialul client in site-ul tau, de ce sa il lasi sa plece fara sa cumpere? Cum il convingi sa cumpere = Tehnici de Copywriting (gen FOMO sau StoryTelling) combinate cu Incentives date de Preturi, Reduceri, Promotii etc.

Toate acestea (si multe altele) sunt cuprinse in discutia despre Copywritingul pentru vanzare: Convingerea si retentia clientului.

Partea a III-a – Mesajele post comanda – cresterea ratei de achitare, upsale si branding
Crezi ca totul s-a incheiat atunci cand clientul apasa butonul „Trimite comanda”? Nimic mai fals. Abia de acum incolo incepe lupta cu confirmarea comenzii (daca iti doresti asta), achitarea ei, adaugarea unui al doilea (sau al treilea) produs la comanda initiala, fidelizarea clientului catre brandul tau etc.

Toate Mesajele (dar si actiunile) post comanda sunt extrem de importante si inseamna un plus de vanzari, de incredere sau de incasari pentru tine si site-ul tau. Comanda acum cursul video – Copywriting, SEO si Optimizarea vanzarilor pentru Magazinele Online >>>

Dobrin Mara

Leave a Comment
Share
Autor
Dobrin Mara

Ultimele articole

Cum iti sustii copilul, in perioada liceului? Sfaturi utile

Vrei sa iti sustii copilul, astfel incat sa ia cele mai intelepte decizii in perioada…

22 de ore

4 obiceiuri zilnice care iti saboteaza starea de bine

Poate ai zile in care te simti lipsita de energie, fara chef sau pur si…

2 zile

Cum sa petreci primele 10 minute ale zilei?

Te-ai gandit vreodata cum sa petreci primele 10 minute ale zilei? Daca vrei sa faci…

2 zile

Cheia succesului in procesul de slabire

Avem vesti bune astazi, in contextul in care am gasit cheia succesului in procesul de…

5 zile

Esti dependenta de zahar? Iata cateva semne clare

Dependenta de zahar este o chestiune cat se poate de serioasa. In special in ziua…

6 zile

Gustari pentru slabit: ce sa mananci intre mese?

Aceste gustari pentru slabit te vor surprinde, in special ca sunt alimente delicioase. Ei bine,…

7 zile

Acest site foloseste Cookie-uri